• Ik heb een aantal rollen nodig voor mijn 1D verhaal.
    One big secret

    De 2 Nederlandse meiden, Nikki en Anne, worden uitgenodigd voor een programma, The secret game, samen met nog drie andere meiden reizen ze af naar Spanje voor het programma. Daar aangekomen zien ze dat ze niet de enige meiden zijn, er zijn er nog meer.. Daarbij komt dat ze het programma samen met 5 jongens, one direction, gaan spelen. Ieder meisje wordt gekoppeld aan een jongen en zo moeten ze de opdrachten proberen te voltooien. De spelletjes/opdrachten die ze moeten doen zijn nogal raar, maar wat de meiden niet weten is dat het een soort van datingsprogramma is, en dat het management van 1D dus probeert vriendinnetjes voor de jongens te vinden....

    What i need:

    Name:
    Age:
    Picture:
    Personality (not to much):
    Favorite 1D guy:


    Gelieve niet een naam die echt over the top is, het liefst een beetje een normale naam (:
    De rollen zijn niet heel erg groot, de een zal iets vaker voor komen dan de ander.
    Ik heb best een aantal rollen nodig, dus je mag er ook meerdere invullen. Ik kijk eventjes welke ik het beste vind, dus ik kies niet zo maar een uit.
    En het liefste niet mensen nemen die een heel verleden hebben, zoals een moeder die dood gegaan is of een zusje die zelfmoord pleegde or something like that.. Gewoon alleen de dingen die ik hier boven heb staan(:

    Liam: |||||
    Niall: |||||
    Harry: |||||
    Louis: ||||||
    Zayn: ||||| (

    Ik heb nog 0 Liam, 0 Niall, 0 Harry, 0 Louis en 0 Zayn mensen nodig (:


    IK HEB GEEN ROLLEN MEER NODIG <3 (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:00 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Thanks you <3
    x

    High-five MissRose *steekt hand op* xd.


    ' Nyctophilia '

    *Haalt hand op en geeft een awesome highfive*


    Ordo ab Chao

    :)


    directioner4life <3

    Name: June White
    Age: 16, ze zal in het programma 17 worden.
    Picture:


    Personality (not to much): June is een spontaan meisje, die niet op haar mondje is gevallen. Ze is altijd vrolijk en heeft een goed gevoel voor humor. Ze heeft een ontzettende doorzettingsvermogen en ziet overal altijd het positieve in. Velen kunnen het altijd al gelijk met haar vinden door haar leuke persoonlijkheid. Ze laat mensen al gauw op hun gemak voelen. Ze is altijd eerlijk maar brengt het op een manier waardoor mensen niet gekwetst worden.
    Favorite 1D guy: Zayn!


    ed westwick <3

    ooww zie nu pas dat je geen rollen meer nodig heb ! ;p hihi.


    ed westwick <3

    snoes schreef:
    Name: June White
    Age: 16, ze zal in het programma 17 worden.
    Picture:


    Personality (not to much): June is een spontaan meisje, die niet op haar mondje is gevallen. Ze is altijd vrolijk en heeft een goed gevoel voor humor. Ze heeft een ontzettende doorzettingsvermogen en ziet overal altijd het positieve in. Velen kunnen het altijd al gelijk met haar vinden door haar leuke persoonlijkheid. Ze laat mensen al gauw op hun gemak voelen. Ze is altijd eerlijk maar brengt het op een manier waardoor mensen niet gekwetst worden.
    Favorite 1D guy: Zayn!


    Sorry, maar ik heb geen rollen meer nodig ):
    Toch bedankt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.