• Ik heb een aantal rollen nodig voor mijn 1D verhaal.
    One big secret

    De 2 Nederlandse meiden, Nikki en Anne, worden uitgenodigd voor een programma, The secret game, samen met nog drie andere meiden reizen ze af naar Spanje voor het programma. Daar aangekomen zien ze dat ze niet de enige meiden zijn, er zijn er nog meer.. Daarbij komt dat ze het programma samen met 5 jongens, one direction, gaan spelen. Ieder meisje wordt gekoppeld aan een jongen en zo moeten ze de opdrachten proberen te voltooien. De spelletjes/opdrachten die ze moeten doen zijn nogal raar, maar wat de meiden niet weten is dat het een soort van datingsprogramma is, en dat het management van 1D dus probeert vriendinnetjes voor de jongens te vinden....

    What i need:

    Name:
    Age:
    Picture:
    Personality (not to much):
    Favorite 1D guy:


    Gelieve niet een naam die echt over the top is, het liefst een beetje een normale naam (:
    De rollen zijn niet heel erg groot, de een zal iets vaker voor komen dan de ander.
    Ik heb best een aantal rollen nodig, dus je mag er ook meerdere invullen. Ik kijk eventjes welke ik het beste vind, dus ik kies niet zo maar een uit.
    En het liefste niet mensen nemen die een heel verleden hebben, zoals een moeder die dood gegaan is of een zusje die zelfmoord pleegde or something like that.. Gewoon alleen de dingen die ik hier boven heb staan(:

    Liam: |||||
    Niall: |||||
    Harry: |||||
    Louis: ||||||
    Zayn: ||||| (

    Ik heb nog 0 Liam, 0 Niall, 0 Harry, 0 Louis en 0 Zayn mensen nodig (:


    IK HEB GEEN ROLLEN MEER NODIG <3 (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:00 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Natasha goeie naaam? =D


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Name: Olivia Mayford
    Age: 18
    Picture:


    Personality (not to much): Onvoorspelbaar. Ze kent totaal geen schaamte. Grappig. Lief. Spontaan. Zorgzaam. Altijd eerlijk. Eigenwijs.
    Favorite 1D guy: Louis. (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:30 ]


    Winter is coming.

    NANDOaholic schreef:
    Natasha goeie naaam? =D


    Jaa dankjee (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zo goed? ;D


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Zo goed? ;D


    Jup je hebt de rol haha(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MAG IK NOG EEN ZAYN?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Refuse schreef:
    (...)

    Jup je hebt de rol haha(:


    Jippie. Haha. ;D


    Winter is coming.

    Shaftesbury schreef:
    MAG IK NOG EEN ZAYN?!


    Only if you say that you love me (bloos)(joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    REINA IK HOU VAN JE


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    REINA IK HOU VAN JE


    Yeah, nu mag je een rol invullen *O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Name: Caeli McGraw
    Age:17
    Picture:


    Personality (not to much): Is vaak in haar eigen wereldje, ze is stiller geworden na de dood van haar broer Max. Soms verlegen maar kan ook heel grappig zijn
    Favorite 1D guy: Louis

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:53 ]


    Ordo ab Chao

    Name: Femke Leroux
    Age: 16
    Picture: Kylie Jenner as Femke Leroux [1] & Kylie Jenner as Femke Leroux [2]
    Personality (not to much): Femke is een meisje dat van veel lol houdt. Jongens moeten haar aan het lachen maken, maar ook voor haar opkomen. Ze is eerlijk, soms eigenwijs maar vooral spontaan.
    Favorite 1D guy: LULU -Louis-


    Heb ik de rol?
    xo


    ' Nyctophilia '

    Name: Elena Maria Ortéga (joehoe)
    Age: 16
    Picture:


    Wat ben ik ineens knap (wbw)
    Personality: Geheimzinnig, zelfverzekerd maar niet arrogant, een meisjes meisje, muzikaal, vrolijk en meelevend.
    Favorite 1D guy: Zayn Malik


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga gelijk je verhaal even lezen (A)
    x


    ' Nyctophilia '

    MissRose schreef:
    Name: Caeli McGraw
    Age:17
    Picture:


    Personality (not to much): Is vaak in haar eigen wereldje, ze is stiller geworden na de dood van haar broer Max. Soms verlegen maar kan ook heel grappig zijn
    Favorite 1D guy: Louis

    Grape schreef:
    Name: Femke Leroux
    Age: 16
    Picture: Kylie Jenner as Femke Leroux [1] & Kylie Jenner as Femke Leroux [2]
    Personality (not to much): Femke is een meisje dat van veel lol houdt. Jongens moeten haar aan het lachen maken, maar ook voor haar opkomen. Ze is eerlijk, soms eigenwijs maar vooral spontaan.
    Favorite 1D guy: LULU -Louis-


    Heb ik de rol?
    xo


    Eigenlijk zocht ik nog maar 1 rol, maar ik heb al wat bedacht waardoor ik jullie allebei een rol kan geven (:
    So jullie beide komen er in voor!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.