• Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:01 ]


    “Love is a contradiction.”

    Millecam schreef:
    (...)

    Inderdaad (a')

    Ik had jouw reactie niet eens gezien, dankjewel voor je reactie hier en bij de chapters! =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik weet het, ik post te weinig door de drukte, maar omdat ik nu lief ben is dit een extra lange chapter:

    Hoofdstuk twee, eerste deel.


    “Love is a contradiction.”

    En daar is alweer het volgende stukje, ik denk dat ik binnenkort de ex Nolan erin ga brengen, maar ik weet nog niet of dat van een afstandje wordt of dat hij Ame gaat aanspreken, dus wie een mening daarover heeft kan even reageren bij de chapter:

    Hoofdstuk twee, tweede deel.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:10 ]


    “Love is a contradiction.”

    Dat klinkt echt als een boek. Ik zal het eens proberen, maar nu niet. Ik neem een abo'tje en zie wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Dat klinkt echt als een boek. Ik zal het eens proberen, maar nu niet. Ik neem een abo'tje en zie wel.

    Wauw, bedankt voor de boek-opmerking, zoiets is voor mij echt een compliment!
    Bedankt voor de abo en veel plezier wanneer je begint :3


    “Love is a contradiction.”

    En zie hier, een al vooruit geschreven maar daarop toch niet mindere chapter, hoop dat jullie 'm leuk vinden:

    Hoofdstuk twee, derde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Ook al duurt het even wegens school, toch is er hier een volgende chapter. En speciaal voor de lieve lezers is het een extra lange (de langste tot nu toe):

    Hoofdstuk twee, vierde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Totally like <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind de cover echt heel cool (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Postcards schreef:
    Totally like <3

    And I totally like your comments! Je bent een superlezer en ik ben blij dat je 't zo leuk vindt =D

    Lux schreef:
    Ik vind de cover echt heel cool (:

    Dankjewel, ik deel die mening met je! Unwritable heeft 'm namelijk met veel liefde voor me gemaakt, dus ik ben er ook heel blij mee :9~


    “Love is a contradiction.”

    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, ik ga het zeker lezen!


    I´m nothing special.

    Nightstar schreef:
    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, ik ga het zeker lezen!

    Ben blij dat te horen, ik hoop dat het je zal bevallen, veel leesplezier! (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Het duurt even door school, maar over een week zal in in de herfstvakantie proberen heel veel posts voor te schrijven, voor nu is hier het volgende hoofdstukje:

    Hoofdstuk drie, eerste deel.


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben helemaal vergeten deze erbij te zetten, maar goed, dit deeltje is er dus al eventjes:

    Hoofdstuk drie, tweede deel.

    En hier is de net geposte nieuwe chapter, die extra lang is!:

    Hoofdstuk drie, derde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Met inmiddels 33 abo's is hier de volgende chapter, waarin ook een nieuw personage voorkomt, al zal hij pas later voorgesteld worden:

    Hoofdstuk drie, vierde deel.


    “Love is a contradiction.”