• Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:01 ]


    “Love is a contradiction.”

    Klinkt heel spannen! Ga het nu lezen!
    Btw je hebt echt een prachtige cover O;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Klinkt heel spannen! Ga het nu lezen!
    Btw je hebt echt een prachtige cover O;

    Oh, nog veel plezier, al was je al begonnen :3 Ja hè, ik vind de cover van Unwritable zelf ook prachtig ^^


    “Love is a contradiction.”

    Wegens alle toetsen heb ik maar één keer kunnen posten deze week en waarschijnlijk komen er volgende week ook niet twee posts, maar daarom is deze chapter nu wel extra lang! Het is tevens de laatste van hoofdstuk drie:

    Hoofdstuk drie, vijfde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Woops, ik was helemaal vergeten deze er neer te zetten, maar hier is dus de nieuwste chapter die gisteren is gepost:

    Hoofdstuk vier, eerste deel.


    “Love is a contradiction.”

    En nog de vorige chapter, ik vergeet ze af en toe hier neer te zetten:

    Hoofdstuk vier, tweede deel.

    Inmiddels is hier ook weer de waarschijnlijk een-na-laatste chapter van hoofdstuk vier, al kan dat altijd nog veranderen, deze is dus net gepost:

    Hoofdstuk vier, derde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Volgens mij wordt hoofdstuk vier een beetje lang, maar ach, dat kan ook leuk zijn toch? Overigens heb ik in deze chapter ook even de vraag gesteld of 't verhaal te langdradig wordt en ik er vaart in moet maken, of dat 't zo oké is, dus voel je vrij om te reageren:

    Hoofdstuk vier, vierde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben ook zo vergeetachtig, altijd weer die chapters vergeten, maar goed, deze is dus van de 24e en de volgende chapter komt wegens vele toetsen waarschijnlijk drie december weer:

    Hoofdstuk vier, vijfde deel.


    “Love is a contradiction.”

    Dit doet me aan een andere story op Q denken.

    Zwarte inkt en nog wat.

    Coole cover! Wie heeft die gemaakt? Jijzelf of iemand anders?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hale schreef:
    Dit doet me aan een andere story op Q denken.

    Zwarte inkt en nog wat.

    De story heet Zwarte Inkt en Witte Wijn, dus misschien heb je deze story gewoon eens gelezen en komt 'ie je daarom bekend voor? Ik ken namelijk geen andere story die hier op lijkt :3

    Gubleraholic schreef:
    Coole cover! Wie heeft die gemaakt? Jijzelf of iemand anders?

    Ik mocht willen dat ik zulke mooie covers kon maken, dus nee, ik heb 'm niet zelf gemaakt, dat heeft Unwritable van Q voor me gedaan, ik vind 'm zelf ook erg mooi!


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    (...)
    Ik mocht willen dat ik zulke mooie covers kon maken, dus nee, ik heb 'm niet zelf gemaakt, dat heeft Unwritable van Q voor me gedaan, ik vind 'm zelf ook erg mooi!



    Kan tuurlijk ook.

    Hale schreef:
    (...)


    Kan tuurlijk ook.

    Dan denk ik dat dat 't is, want ik heb tussen de stories gezocht en ik kom wel titels met 'zwart' of 'inkt' tegen, maar de verhaallijnen lijken er niet op ^^


    “Love is a contradiction.”

    Het laatste deeltje van hoofdstuk vier, deze is nogal kort en helaas niet mijn beste:

    Hoofdstuk vier, zesde deel.

    En dit hoofdstuk bevat ook een poll, waarin ook niet-lezers vrij mogen stemmen op sexy beroepen (waarbij Mitchell wel in een scène in Ame's tuin kan zijn geweest bij hun ontmoeting):

    Welk beroep krijgt Mitchell in Zwarte Inkt en Witte Wijn?


    “Love is a contradiction.”

    Met inmiddels 58 abo's hier het begin van hoofdstuk 5, ik vind deze chapter zelf best goed gelukt:

    Hoofdstuk vijf, eerste deel.

    En die abo's kwamen er natuurlijk niet zomaar, want ik heb onlangs een quiz gemaakt, die nu ook in de top staat, hihi:

    Is Zwarte Inkt en Witte Wijn iets voor jou?


    “Love is a contradiction.”

    Een deeltje speciaal voor de Nolan-fans, maar geen zorgen, Mitchell komt dit hoofdstuk ook nog ergens aan de beurt:

    Hoofdstuk vijf, tweede deel.


    “Love is a contradiction.”