• Tsja ik zoek leesvoer(a)

    natuurlijk wel met een paar eisjes.

    wat ik lees:
    -jb story's (ik heb een onweize hekel aan jb.. maar de story's blijven leuk:P)
    -twilight/wolfpack story's
    -leuke onbekende persoons story's(niet altijd hoor... alleen als ze echt leuk zijn)
    -het liefst een story waar actief aan geschreven word
    -graag een story met al een behoorlijk aantal hoofdstukken(Is natuurlijk nooit verplicht he!)
    -potc


    Wat ik Niet lees:
    -hp
    -16+(stukjes mag. Geen heel verhaal)
    -verhalen met veel smilie's tussendoor
    -verhalen met een onlogische schrijfstijl


    ikweet veel eisjes.

    Nouja, bied maar aan(doeg)(doeg)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 11:43 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    http://www.quizlet.nl/stories/55903/il-be-stand-here-right-next-to-you--j-biebz/

    neem een kijke ^^


    lost in confusion, like an illusion

    Skytop schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/55903/il-be-stand-here-right-next-to-you--j-biebz/

    neem een kijkje ^^


    lost in confusion, like an illusion

    Bieber story
    Kijk anders ook even bij mijn andere stories, ook van Bieber (:
    Dank je! (:


    And you made me love a little less.

    meermensjes??(a)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Taking Roads that lead me nowhere || Jacob Black|| Afgelopen.

    Promise I'm worth to be in your arms -Seth Clearwater.

    It takes five to stay alive - Wolfpack.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 17:40 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Everyone makes wrong choices in life || One Direction

    Fanfiction, Romantiek, avontuur.

    Iedereen maakt keuzes in zijn leven.
    De meeste mensen maken goede keuzes maar er zijn ook mensen, die kiezen verkeerd.
    Ik heb een slechte keuze gemaakt in mijn leven, waar ik nu ontzettend veel spijt van heb.
    Maar het is al te laat, om alles weer terug te draaien


    Noa heeft een moeilijk verleden achter de rug en ze heeft van haar fouten geleerd. Ze wil voorkomen om nieuwe verkeerde keuzes te maken maar haar verleden achtervolgt haar. Haar broer Liam neemt haar mee op tour, waar ze veilig is, denkt ze…

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:03 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Onbekende personen:d.



    'Doe je blouse uit.' Beval hij. 'Nee!' Gilde ik. 'Doe het of ik doe het zelf!' 'Nee! Ik ga het niet doen!' Met mijn gespannen handen pakte ik me blouse vast en hield hem zo dicht mogelijk tegen me aan. 'Nee? Dan doe ik het zelf.' 'Nee! Niet doen! Nee! Alstublieft! Doe het alstublieft niet!' Zijn gerimpelde handen kwamen steeds dichterbij. Ik duwde ze weg maar hij gaf me een klap op mijn gezicht. Langzamerhand voelde ik de gerimpelde handen op me huid. Ik probeerde me te verzetten. Maar hij was sterker..

    Nadia en Elise zijn twee zussen die enorm goed met elkaar kunnen opschieten. Ze vertellen elkaar alles, en doen ook alles samen. Wanneer Elise niet thuiskomt na een schoolfeest, wordt ze als vermist opgegeven. De wereld van Elise's ouders stort helemaal in, maar vooral die van Nadia. Als Elise na 2 weken nog steeds niet thuis is gekomen, geven ze alle hoop op. Maar dan komt de beste vriendin van Elise met interessant nieuws. Komt Elise ooit nog thuis?

    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/


    I will be.

    http://www.quizlet.nl/stories/60732/the-fellowschip-of-the-ring/
    Lord of the rings story (fantasie, romantiek, avontuur (vechten enzo.))


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ben net begonnen aan JB story, heeft 3hoofdstukjes maar ik ga elk vrije moment schrijven!
    xx


    beauty is not a face, it's a light in the heart ❤

    Ik heb er twee over Twilight.
    Eén van Jacob & Renesmee klik
    en Eén van Quil & Claire klik deze is wel in het engels.

    je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Ik heb twee Twilight stories, eentje is al afgelopen, maar met de ander ben ik net begonnen! Bij allebei is het meer wolfpack!
    Nieuwe: I like you boy - Twilight


    I like you boy
    I said it over a thousand times
    But I never thought
    I would ever really mean it

    Afgelopen: Till the world ends - Twilight



    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!