• Ik ben een hele tijd echt down geweest, en nog steeds wel, sinds het gedaan was met mijn vriendje. Even dacht ik dus dat er verandering in zou komen, maar ik denk toch weer van niet :x Er is namelijk zo'n jongen, en ik ken hem doordat hij hier op vakantie was, we hebben echt een geweldige week gehad samen, veel weggeweest enzo. Hij is echt anders dan andere jongens en we begrepen elkaar. Nu is ie terug in Nederland en ik dus nog steeds in België, en hij zegt dat hij me mist enzo, en omgekeerd is dat ook zo. Ik had gehoopt dat hij mijn nieuwe Jakob zou zijn en me eindelijk afhelpen van dat kutgevoel enzo, maar de afstand is gewoon té groot, en ik denk niet dat het zal werken.. Hij woont ongeveer op 2 uren van mij, en dat is niet meer haalbaar als je een relatie wil doen slagen denk ik..
    Hoe denken jullie erover?:/ xoxo


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mijn vriend woont op 3 uur reizen van me af, en het werkt.
    Als je hem echt leuk vind, er echt iets van wilt maken, vecht er dan voor. Geef niet op, daar krijg je spijt van.


    Your make-up is terrible

    Als je twijfelt over de afstand en denkt dat het niet gaat werken, dan moet je het niet doen. Dan gaat de relatie sowieso de soep in.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zeg als je echt van hem houd zal jullie liefde wel stand houden
    Bel hem af en toe en zeg dat je hem mist of sms hem, spreek hem op msn en bezoek hem soms <3


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    2 uur? Honey, please.

    Ik snap je gevoel, maar 2 uur valt behoorlijk mee. Zelf heb ik een LAT-relatie, en die is heel wat meer dan 2 uur.

    Wat ik denk is, dat elke LAT-relatie kan werken als je maar genoeg tijd en energie in die relatie stopt.

    dus, de eigenlijke vraag hier is: Heb je die tijd en energie over voor deze jongen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je er echt in gelooft zal het ook werken. Durf er genoeg in te geloven.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Het kan wel slagen als jullie van elkaar houden
    Maar lange afstandsrelaties duren nooit lang
    Dat denk ik tenminste (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb geen vriendje, ben nog aan het zoeken. Maar ik denk dat het wel gaat lukken, als je echt van hem houd en jullie families er niets op tegen hebben?


    <3

    xBlackxAngel schreef:
    Ik zeg als je echt van hem houd zal jullie liefde wel stand houden
    Bel hem af en toe en zeg dat je hem mist of sms hem, spreek hem op msn en bezoek hem soms <3

    Jullie hebben gelijk denk ik (: this alleen wel kut omdat je soms écht iemand nodig hebt die er voor je is, en als net die persoon zo ver weg is, dan is het moeilijk om even ernaartoe te gaan enzo..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Jullie hebben gelijk denk ik (: this alleen wel kut omdat je soms écht iemand nodig hebt die er voor je is, en als net die persoon zo ver weg is, dan is het moeilijk om even ernaartoe te gaan enzo..


    Dat is waar.
    als je er voor gaat kan eht zwaar zijn, maar zoals ik zei, je moet er voor willen vechten.

    Veel success.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, als je 2u al lang vind, mijn ex, woonde op 2.203km of 22u van mij en zelfs dat heeft lang gewerkt voor ons... Dus geloof me, als 2u al een probleem is voor je, begin er dan niet aan...

    2 uur maar? zoveel vind ik dat niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    O my goooood, is da die ene van in Antwerpen? o:
    En 2uurtjes is toch eigenlijk helemaal zo ver nie? (l)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    xBlackxAngel schreef:
    Ik zeg als je echt van hem houd zal jullie liefde wel stand houden
    Bel hem af en toe en zeg dat je hem mist of sms hem, spreek hem op msn en bezoek hem soms <3


    I love you Tim

    2 uur? :o
    Zoals Assasin zegt, haar vriendje woont 3 uur van der weg (hij is een vriend van me x'D)
    En mijn neef heeft een vriendin in freakin' Mexico en dat werkt.
    Maar, het is wel heel erg persoonsgebonden of het werkt. Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Volgens mij is 2uur nog haalbaar


    All I have in life, is my imagniation.