• Ik heb mijn kamer namelijk helemaal geleegd buiten mijn standaard meubels zodat ik alles wat kan aanpassen. Alle meubels mogen verplaatst worden en de PC die op het bureau staat gaat binnenkort weg aangezien hij al erg oud is (op de plaats van de PC staat dan waarschijnlijk mijn laptop).
    Jullie mogen ook altijd met ideeën komen om mijn kamer wat op te pimpen (bijvoorbeeld met DIY's of andere ideeën).
    Ook ga ik binnenkort al mijn posters en tekeningen ophangen aangezien ik er eindelijk tijd voor heb nu mijn examens gedaan zijn, dus ideeën om iets te doen met posters, tekeningen, foto's etc. zijn altijd welkom.

    Ik heb geprobeerd om snel wat met Paint in elkaar te flansen aangezien mijn Photoshop en Photofiltre tijdelijk van mijn laptop zijn. Het is dus niet erg netjes, mijn excuses.


    Nog wat foto's:



    De laatste foto
    De muur kan niet herschilderd worden, helaas.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 21:59 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Doe iets met verlichting? Dat geeft altijd een leuke sfeer. Neem een gekleurd nachtlampje, of hang wat "kerstverlichting" op.

    Met posters en inrichting ben ik niet zo creatief...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb zelf kerstverlichting opgehangen, dat geeft wel een leuk effect!


    El Diablo.

    Cresseyde schreef:
    Doe iets met verlichting? Dat geeft altijd een leuke sfeer. Neem een gekleurd nachtlampje, of hang wat "kerstverlichting" op.

    Met posters en inrichting ben ik niet zo creatief...


    Ik heb zelf ook al een paddenstoel-achtige lamp die ik er zeker terug ga in zetten, maar kerstverlichting vinden mijn ouders niet zo'n leuk idee omdat ze het zelf willen gebruiken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Je kan ook een of twee 'schilderijen' halen bij de Xenos of Action? Dat staat ook wel leuk tussen de posters en foto's.


    El Diablo.

    Wil je ook echt dingen verven? Want mijn vriendin heeft bijvoorbeeld al haar houten kastje opgeleukt door ze een fris kleurtje te geven.
    Maar dat is natuurlijk best extreem.
    Voor de rest misschien een collage maken van foto's voor aan de muur.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 22:20 ]


    Can't control my second personality

    Weet niet of je bij een Primark in de buurt woont, maar daar hebben ze allerlei licht-slierten (kerstversiering achtig), dat maakt het altijd leuk! Dan hoef je die van je ouders niet te gebruiken. En verder foto's en andere leuke herinneringen ophangen, misschien boekenplanken voor boeken/fotolijstjes?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Involved schreef:
    Wil je ook echt dingen verven? Want mijn vriendin heeft bijvoorbeeld al haar houten kastje opgeleukt door ze een fris kleurtje te geven.
    Maar dat is natuurlijk best extreem.
    Voor de rest misschien een collage maken van foto's voor aan de muur.


    Dan ben ik bang dat het verven mislukt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    PVRIS schreef:
    Weet niet of je bij een Primark in de buurt woont, maar daar hebben ze allerlei licht-slierten (kerstversiering achtig), dat maakt het altijd leuk! Dan hoef je die van je ouders niet te gebruiken. En verder foto's en andere leuke herinneringen ophangen, misschien boekenplanken voor boeken/fotolijstjes?


    Hmm, misschien kan ik binnenkort wel met een vriendin naar de Primark en ja ik heb al een boekenplank.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Misschien een poster ophangen van je favoriete band/artiest of je fav serie ofzo? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Corona schreef:
    Misschien een poster ophangen van je favoriete band/artiest of je fav serie ofzo? ^^


    Dat was ik ook van plan :3 Geloof me, ik heb veeel posters


    Geloof niet alles wat je denkt

    Had iemand misschien nog ideeën van hoe ik mijn meubels zou kunnen plaatsen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Plantjes!!! (Desnoods neppe als je, net als ik, te lui bent om er voor te zorgen)
    Je meubels.. tja misschien dat kastje in het midden onder de boekenplank schuiven?

    Gogh schreef:
    Plantjes!!! (Desnoods neppe als je, net als ik, te lui bent om er voor te zorgen)
    Je meubels.. tja misschien dat kastje in het midden onder de boekenplank schuiven?

    Dat wou ik inderdaad ook eerst proberen, echter staat mijn verwarming daar.

    En ja plantjes! Die zou ik graag ook willen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    UPDATE
    Ik weet enkel niet waar ik de kast zou zetten. Iemand ideeën?




    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    UPDATE
    Ik weet enkel niet waar ik de kast zou zetten. Iemand ideeën?





    Misschien je kast aan je voeteneinde in plaats van waar hij nu staat?

    Er was eens een DIY Story op Quizlet en sommige bloggers hebben wel eens DIY's. Maar bij de bloggers gaat het meestal om make-up, tenminste die ik ken. Kan wel even voor je zoeken als je nog op zoekt bent naar een leuke DIY.


    Physics is awesome