• Ik ben een hele tijd echt down geweest, en nog steeds wel, sinds het gedaan was met mijn vriendje. Even dacht ik dus dat er verandering in zou komen, maar ik denk toch weer van niet :x Er is namelijk zo'n jongen, en ik ken hem doordat hij hier op vakantie was, we hebben echt een geweldige week gehad samen, veel weggeweest enzo. Hij is echt anders dan andere jongens en we begrepen elkaar. Nu is ie terug in Nederland en ik dus nog steeds in België, en hij zegt dat hij me mist enzo, en omgekeerd is dat ook zo. Ik had gehoopt dat hij mijn nieuwe Jakob zou zijn en me eindelijk afhelpen van dat kutgevoel enzo, maar de afstand is gewoon té groot, en ik denk niet dat het zal werken.. Hij woont ongeveer op 2 uren van mij, en dat is niet meer haalbaar als je een relatie wil doen slagen denk ik..
    Hoe denken jullie erover?:/ xoxo


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ooit had ik een vriendje in Ierland, hahaha. & Hij kwam een keer naar Nederland, echt heeeeeeel lief. Later is het niks geworden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Incarcerous schreef:
    O my goooood, is da die ene van in Antwerpen? o:
    En 2uurtjes is toch eigenlijk helemaal zo ver nie? (l)

    Hahahah, ja ;$


    Life begins at the end of your comfort zone

    grapefruit schreef:
    Ooit had ik een vriendje in Ierland, hahaha. & Hij kwam een keer naar Nederland, echt heeeeeeel lief. Later is het niks geworden.


    Mijn vriendin/verloofde woont in Engeland, ik bene r al 3 jaar bij.

    Als je er energy in spot lukt dat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Mijn vriendin/verloofde woont in Engeland, ik bene r al 3 jaar bij.

    Als je er energy in spot lukt dat.


    Verlóófde? Ö
    Very well done! Echt super! Brady was wel lief hoor, maar met Skype overleefde ik het niet --'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    (...)

    Mijn vriendin/verloofde woont in Engeland, ik bene r al 3 jaar bij.

    Als je er energy in spot lukt dat.

    Woooooooow, oke nu geloof ik dus écht wel dat het kan, probleem opgelost ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    grapefruit schreef:
    (...)

    Verlóófde? Ö
    Very well done! Echt super! Brady was wel lief hoor, maar met Skype overleefde ik het niet --'


    :'D Well I have a ring, and we have weddingplans.. dus jah ^^'

    Sommige mensen kunnen dat inderdaad niet, een relatie over het internet/telefoon/skype.. Je moet er veel tijd en energie in steken..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Georgina schreef:
    (...)
    Woooooooow, oke nu geloof ik dus écht wel dat het kan, probleem opgelost ;p


    Haha, mooi zo, you go for it!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Haha, mooi zo, you go for it!

    Thankss!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben een egoïst, blijkbaar... :'D
    Maar ik heb ook niet de drang om me te binden, heerlijk!
    Ik ben een roofdier die snel zijn prooi zat is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ik ben een egoïst, blijkbaar... :'D
    Maar ik heb ook niet de drang om me te binden, heerlijk!
    Ik ben een roofdier die snel zijn prooi zat is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had een LAT, met iemand uit Engeland, en met iemand uit Hongarije. Dát is ver weg.

    En het is persoonsgebonden, vind ik, zelf zou ik het niet kunnen omdat ik heel snel jaloers ben en mensen ga verdenken op dingen, waardoor er ruzie komt enzo. :') Stupid me.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    2uur valt best nog mee , denk'k (:
    als je een jongen echt leuk vind en hij geeft je een goed gevoel mag je de afstand er zeker niet tssn latn komn (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn vriend twijfelde eerst ook omdat we anderhalf uur reizen van elkaar af wonen en ook nog eens vier jaar in leeftijd verschillen. Maar als je elkaar echt leuk vindt, gaat dat prima. Je ziet elkaar misschien alleen in de weekends, maar dat zou ik voor lief nemen als je maar bij elkaar kunt zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb het zeven maanden volgehouden met mijn ex-vriendje die in Spanje woonde


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ken iemand en die heeft al bijna 2 jaar een relatie met iemand die in het Zuiden van Spanje woont.
    En da's ook haalbaar (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.