• Nou waar zijn we mee bezig hier op Q.?Ik zie het steeds vaker,allemaal ruzie's en ja ik weet het ik wordt ook vaak betrokken bij ruzie's.Maar ik vind dat dit geen pest/scheld site moet worden.We zijn toch allemaal hetzelfde?Of je nou 9 bent of 18,of je nou lesbisch bent of hetero,of je nou JB fan bent of TH fan&of je nou Marrokkaans bent of Russisch,wat hoort het uit te maken?Nou niks!Iedereen heeft iets unieks in zich en ik vind dat we dat moeten zien van elkaar,want al die groepjes enzo maakt het hier ook alleen maar onrustiger.Kijk voor de zomervakantie waren er ook geen groepjes dus toen was alles gezellig.Ik vind gewoon dat dit een site moet zijn waar je iedereen gewoon met respect behandelt en accepteert.Daarom stap ik ook uit alle groepjes waar ik bij zit,want ik merk ook dat als ik ruzie heb met iemand er al gelijk mensen mij komen verdedigen omdat ik zogenaamd 'popu' ben.En sorry voor de groepjes dan waar ik uitstap,en vooral het Bffé groepje,maar weet dat we gewoon Bffé's kunnen blijven maar NIET IN EEN GROEPJE.Ik wil gewoon dat Q. hetzelfde weer wordt als voor de zomervakantie,dat we gewoon allemaal met elkaar overweg kunnen zonder ruzie's en gezeur.En nogmaals dit hoort géén pestsite of een discrimintatie site te worden ofzeu.Dus ik vind dat we gewoon allemaal respect voor elkaar moeten hebben.

    Nouja zeg maar wat je er van vind (A)

    <3


    Lalalalalalalala.

    Ben met je eens.. veel mensjes voelen zich ook buitengesloten omdat dr zoveel groepjes zijn!!
    Mensen moeten ook niet discrimineren en opletten met wat ze zeggen want wat als jij iets zegt over Marrokanen/turken/nederlanders/belgen of whatever dan kan dat heel erg kwetsend zijn voor andere!
    Maarrja!! zo zijn deze lieverdzz op Q vast niet [/hoop ik toch!]

    Okee dat was dus mijn Hulpvolle [/Ahumm] berighiee!!

    Iedereen moet gewoon niet zeiken. Iedereen moet zichzelf blijven of je nou bij een stom groepje hoort of niet.
    Je bent uniek en dat maakt iemand speciaal. Die stomme @$*)@ groepjes zouden verboden moeten worden. Kijk naar mij, ik ben Eva. Nou hoi. Ik hoor bij geen een groepje. Zit ik daarmee? Nee. Ben ik nou zwaar verdrietig? Nee.
    Blablabla =]


    I recycle my thoughts.

    En ik heb helemaal een hekel aan mensen die populair gaan zitten doen, want die mensen moeten ook verboden worden =].
    Hemel niet iedereen op omdat je erbij wil horen.
    Dat was gewoon voor de mensen op quizlet in het algemeen btw.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    O.O zei jij dat? -geeft schouderklopje-


    Ja dat zei ik x] [/wrijft over schouder]

    :Y)


    Lalalalalalalala.

    AMEN!<3


    I do not hook up.

    Amen (A)


    A. ikmisje.