• Als ik in de bioscoop een film zit te kijken, kan ik nooit stilzitten. Ik moet altijd popcorn gooien ofzo, of perongeluk me drinken omgooien. - geen idee waarom - of bij een 3d film moet ik heel veel met me armen bewegen. Ik weet niet waarom, maar dat doe ik altijd. Omdat het leuk is ofzo. Nu ben ik benieuwd of ik de enige ben die dit doet? xd

    ik moet altijd eten hebben in de bioscoop ik ga dood zonder :'D


    Shoganai i ne~

    Ik neem altijd 1000 verschillende houdingen aan.
    Laatst deed ik de klompendans met de vriendin naast me. We werden gehaat. Echt waar, pure haat. (krul)


    Smile and live.

    Meestal kan ik wel stilzitten, maar als de lichten aan gaan, zwem ik wel altijd in een berg van popcorn, omdat ik zo gefocust op de film was, dat ik niet zag waar mn popcorn heenging hahaha :p


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    BeHuffelpuf schreef:
    ik moet altijd eten hebben in de bioscoop ik ga dood zonder :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BeHuffelpuf schreef:
    ik moet altijd eten hebben in de bioscoop ik ga dood zonder :'D


    Me too (:

    Maar ik kan wel gewoon stilzitten. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik word altijd helemaal opgeslokt door het verhaal en als iemand iets tegen me zegt moet ik me inhouden om diegene geen mep te verkopen, maar een blik zegt al genoeg :')
    Aah, nou krijg ik zin om naar de bios te gaan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 12:51 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je weet dat er al een keer iemand neergeschoten is in een bios door dat soort gedrag?


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik gooi altijd, per ongeluk welteverstaan, mijn popcorn om bij films ._. En meestal heb ik er dan nog niet eens van gegeten :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, ik erger me dood aan mensen die zich niet stil kunnen houden. Ik heb geld betaald om de film te kijken, niet om het gegiebel en geklets van anderen aan te horen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    als ik in de bios zit kan ik nooit stilzitten, en moet altijd keihard en awkward gaan lachen zodat vervolgens heel de zaal me geirriteerd aankijkt :')
    vorige keer liet ik mn cola vallen op de schoot van een man, ik lachte me dood hahaha ;D


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik zit altijd op mijn knieën of ik trek mijn knieën op zodat ik schuin zit. xD

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 13:12 ]


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik ben net zo. Ik heb ooit een SUPERGROTE pak popcorn omgegooid, ik haatte mezelf echt, hahaha :'D
    En tijdens de film zit ik altijd rare dingen te doen zoals roepen, lachen, stemmetjes nadoen, de hele tijd te bewegen op mijn stoel. :'D
    Het is echt een hele uitdaging om met mij naar de cinema te gaan!


    Where there is a sea there are pirates...

    Oppugno schreef:
    Hm, ik klets altijd onder een film over de film zelf. Maar dat heb ik niet ^^

    Ik ben volwassen, ik kan me dus wel gedragen in een bioscoop (:


    -

    Mijn benen liggen nooit goed!!


    All I have in life, is my imagniation.