• - welke tas?
    - welke agenda?
    - etui?
    - kaftpapier?
    enz.
    En uhh, heeft iemand nog tips om snel vriendinnen te maken. Want daar ben ik nogal slecht in. Ben nogal verlegen:$.

    Ik heb nu alleen nog een agenda van Pip Studio gekocht, en een etui van Olivia van vorig jaar, Kaft papier heb ik nog niet, want ik krijg mijn boeken pas begin september.

    Tips om vrienden te maken, zolang je je maar niet anders voor doet dan je niet bent.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:00 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Tas: Eastpack
    Agenda: Van school
    Etui: Een doorzichtig zakje met hertjes van de clairs. (nerd)
    kaftpapier: moet ik nog kopen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Godric schreef:
    Ik heb nu alleen nog een agenda van Pip Studio gekocht, en een etui van Olivia van vorig jaar, Kaft papier heb ik nog niet, want ik krijg mijn boeken pas begin september.

    Tips om vrienden te maken, zolang je je maar niet anders voor doet dan je niet bent.

    leuke schoolspullen

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Crystalflame schreef:
    Tas: Eastpack
    Agenda: Van school
    Etui: Een doorzichtig zakje met hertjes van de clairs. (nerd)
    kaftpapier: moet ik nog kopen. (:

    jij ook leuke schoolspullen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leren Converse tas, V&D Agenda met blauwe vogeltjes, een roze etui van de Hema en een felroze en zwarte kaftpapier ;p


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Tas: Grote converse tas, vanwege m'n Macbook.
    Agenda: Organizer met graffiti op de voorkant.
    Etui: Heb ik niet, ik heb namelijk allemaal tekenspullen voor mijn opleiding.
    Kaftpapier: Niet nodig.


    To infinity and beyond •

    Op je eerste schooldag:
    - Ga naast iemand zitten, wacht niet tot een ander komt.
    - Zeg gedag en hoe je heet.
    - Maak een compliment over de tas, etui of agenda. Of merk het op als iets hetzelfde is.
    - Vraag aan het einde van de les of je straks ook naast die iemand zal zitten.
    - Pobeer de eerste weken een beetje met je klas mee te gaan. Laat je doodshoofden, hanenkam of alles wat net ietsje té excentriek is, even thuis. Zo kunnen mensen langzaam aan je wennen. En wie weet zit er wel iemand met dezelfde interesses.
    - Praat met mensen over muziek, altijd een makkelijk onderwerp. Of natuurlijk films, want dat is ook lekker makkelijk.

    Dit zijn de dingen die ik deed. Ook al was ik er super zenuwachtig voor ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik heb een agenda van disney cuties
    en saai groen en zilver kaftpapier (iemand nog een tip om te pimpen)
    een zilvere tas met paars en gele bloemen
    en een blauw etui met witte krulletjes:P


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb nog geen spullen gekocht.


    comfort in c h a o s

    - Tas: Een witte, leren Converse. Maar voor mijn verjaardag (26 seprember) vraag ik een lichtgrijze standaard Eastpack. -> Waarom voor mijn verjaardag? Ik heb vorig jaar zo'n 7-tal tassen gehad, en ik denk dat mijn ouders nu echt geen nieuwe gaan kopen gewoon omdat ik het wil. Ik zal moeten wachten tot mijn verjaardag, denk ik ><
    - Etui: Oeh, dat moet ik nog halen. Ik heb er eentje gezien voor kleurpotloden; een doorzichtige met bloemetjes. (de bloemetjes zijn erin genaaid, dus die vallen niet zo fel op) En voor pennen, gom, passer etc. moet ik echt nog hard denken. Waarschijnlijk gaat het Eastpack worden, aangezien het winkeltje van hiernaast die verkoopt.
    - Kaftpapier: Lichtroze en effen. Ik ben dol op roze, en ik zoek echt momenten wanneer ik dat kan laten tonen. Want in mijn dagenlijkse kledings stijl zit amper iets roze, enkel mijn pyjama haha. Dus bij school heb ik wel een kans om te laten zien dat ik van die kleur hou, zegmaar. OMG dat klinkt dom.
    - Kaften: Ook roze dus. Eentje van mini Mickey en mini Mini Mouse, ahaha. Voor de cuteness. Eentje van PF, en aardbeien erop. Twee van KIWI, en nog eentje van Oilily. En dan nog gewoon standaards van de Hema.
    - En agenda is van school,
    Zow, als je dat gelezen hebt, pfoe hoor. (krul)

    ~ Tas; Witte, leren handtas met handvaten en schouderband die je ook er af kan halen.
    ~ Agenda; Ik heb geen idee van het merk, maar het is een agenda met kaarten. In de kaarten zitten stukjes die je er uit kan scheuren, vervolgens kun je er foto's achter plakken. I like him.
    ~ Etui: Een simpele grijze, redelijk formaat. Een lekker simpele omdat mijne na drie weken al overleden is. Succes gegarandeerd.
    ~ Kaftpapier: Alle boeken felrood. Het schijnt dat -dat jongens aantrekt, vertelde mijn vriendin eens. :9~


    Smile and live.

    eastpak, agenda krijgen we van school, wat is een etui? hahahaha, kaftpapier is een groene en een blauwe en een witte dacht ik(:
    oh van pennenzak gebruik ik een toiletzak van cacharel haha

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:25 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    - welke tas?

    Die! Alleen ik wil een nieuwe, dus ga ik volgende week is even de stad afstruinen !
    - welke agenda? Ik heb er een laten maken bij de hema, heel leuk met zwartwitte foto's en mooie quotes !!
    - etui? De pipetui van twee jaar terug, ik was hem vorigjaar kwijt, maar ik heb hem weer gevonden en hij ziet er gloednieuw uit!!
    - kaftpapier? Die moet ik nog kopen, maar ik denk dat ik ga voor een effe kleur en dan eetje met een leuke print, misschien die van pip.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:28 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    agenda: girlz agenda (jaa ik wist geen andere en er staan veel dingen in dus verveel ik me niet)
    etui: gewoon een zilvere hij is wel mooi(:
    tas; ehmm die van vorig jaar een grijze met diamantjes ik heb geen foto
    kaftpapier; een rol lichtroze en een rol donkerroze(: het ene boek lichtroze andere boekl donkerroze(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Tas: Volgens mij krijg ik er één van nike, zo'n megasporttas.
    Agenda: Eentje waar je foto's in kan doen.
    Etui: Een kleine zwarte van nepleer.
    Kafpapier: Heb ik niet, hoef niet te kaften.
    Kleding: Lange sportbroek, twee korte sportbroeken, sportvest, t-shirts, polo, 3 paar schoenen, badpak, duikbril.. Ook van nike (yesh, nike sponserd mijn school).


    Ik ben gemeen xoxo