• Nou ik heb een nieuwe serie

    &
    het komt er op neer dat Tom een meisje ontmoet en ze is een playster,nou Tom is dus een player maar ze weten het niet van elkaar.Tom krijgt haar telefoonnummer en belt haar om te vragen waarom ze hem niet heeft gebeld.Nou later beginnen ze een relatie omdat Tom heeft gehoord van haar dat ze een player is.Tom die playt vaak meisjes,alleen zijn vriendin maakt er ook gebruik van en gaat dan met Bill naar bed..



    http://www.quizlet.nl/serie/13734/ltfont-colorgoldgtoo-like-thislike-thatand-two-players-in-a-bed-ooltfont-colorgoldgt/

    MAKEN?(A)


    Lalalalalalalala.

    NOBODY? (huil)


    Lalalalalalalala.

    jawel hoor ik wel ^^

    jaaaaaa =D
    ik gaa doen (A)

    Zou jij ook van mij willen maken??

    http://www.quizlet.nl/quiz/219463/i-believe-i-know-my-dreams-are-real-proloog/

    [url]tp://www.quizlet.nl/quiz/217355/living-in-my-own-world-wtf-dan-in-die-van-tom-proloog/[/url]

    1e heeft niet echt n verhaalllijnn, want ik ben niet zo goed in, dat verandert toch telkens weer ofzo
    en 2e: Meisje, Th-hater. Waarom? Vroeger.. Toen zat TH bij haar op school. Ze werden gepest, door iedereen eigelijk, ook door haar. Ze was eigelijk de leider van het groepje.. Ze heeft er spijt van, diep in haar hart, maar dat gaat ze natuurlijk aan niemand vertellen. Maar dan op een ochtend wordt ze wakker in Tom's lichaam.. Wat, moet ze doen?! Ze moet op zoek naar haar eigen lichaam, want ze is ervan overtuigd dat Tom dan in haar lichaam zit...

    Dankje<3

    En ik ga die van jou ook maken (:


    Lalalalalalalala.

    Dankje<3

    En ik ga die van jou ook maken (:


    Jeujj, dankuuu <3

    gemaakt en reactie 8ergelaten

    Als we dan toch bezig zijn, maak die van mij ook even >.<


    Bored.

    whaha oké xD


    Lalalalalalalala.

    PEOPLE??


    Lalalalalalalala.

    Ikkuu al gemaakt heb. xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I KNOW ROSEJU x]


    Lalalalalalalala.

    ikke die gemaakt ebben, en jij verder moeten

    Ik wil hem maken meis (cool)
    [/steekt handje uit voor een cookie te krijgen]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik wil best hoor maar ik wil eerst ene banaan van je xD

    JAAAAAAAAA DANKJE =D

    [/geeft Kim banaantje]

    zo goed?:Y)


    Lalalalalalalala.