• Hey mensen, zoals de titel het al zegt, ik zou het leuk vinden moest iemand een cover voor mijn verhaal willen maken ^^

    Titel: He is my world- Luke Hemmings
    Achtergrond: Een vertrouwelijke sfeer, maar zonder al te veel kleur.
    Foto's:

    Lexia

    Luke

    Beschrijving van het verhaal:

    Lexia is een meisje dat een heel erge fan is vanLuke Hemmings. Met een meet and greet ontmoet zij hem....


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    -

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil wel wat voor je proberen (: vind het leuk om te doen
    En een cover is een cover


    Credendo Vides

    Paenitet schreef:
    Nee, sorry. Ik maak graag covers, maar niet voor verhalen die té voorspelbaar zijn.


    Wat is dat nou weer voor reden?

    OT: Ik wil ook wel eens wat proberen.



    Het is misschien niet helemaal wat je zoekt en ik heb een andere foto van Luke gebruikt, maar ik hoop dat je 'm toch mooi vindt.

    Paenitet schreef:
    Nee, sorry. Ik maak graag covers, maar niet voor verhalen die té voorspelbaar zijn.


    Waar slaat dit nou weer op? Enfin, ik wil best iets proberen. Alleen doet GIMP de laatste tijd heel raar en werkt het nog niet. Dus ik moet nog even kijken. :]

    Caille schreef:
    (...)

    Waar slaat dit nou weer op? Enfin, ik wil best iets proberen. Alleen doet GIMP de laatste tijd heel raar en werkt het nog niet. Dus ik moet nog even kijken. :]


    Oh ? Bij mij doet GIMP gewoon normaal XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh ? Bij mij doet GIMP gewoon normaal XD


    Ik snap echt niet waarom hij het niet doet. De gum doet het niet, de modus doet het niet, niets doet het. Ö
    Ik ga het denk ik even verwijderen en dan opnieuw installeren...

    Hier mijn probeersel (:



    Ik ben alleen nog niet echt zeker over de plaatsing van de tekst, maar hoor graag wat jij ervan vind.


    Credendo Vides

    Pedrad schreef:
    (...)

    Wat is dat nou weer voor reden?

    OT: Ik wil ook wel eens wat proberen.


    & de rest, mijn excuses daarvoor. Ik was een beetje pissig op dat moment. Sorry.


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    (...)

    & de rest, mijn excuses daarvoor. Ik was een beetje pissig op dat moment. Sorry.



    Bedankt om dat op mijn topic af te reageren....
    Maar boeit niet...
    ik weet dat het een beetje voorspelbaar is, maar ik ben nu gewoon heel hard into 5SOS, dus sorry als ik daar dan een verhaal van wil maken :


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Bedankt iedereen, ik ga er één kiezen voor in het begin, maar de rest gebruik ik voor de proloog en andere hoofdstukken, zodat iedereen die mij heeft willen helpen , dat de moeite toch niet voor niets was :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    JUSTSHYxx schreef:
    (...)


    Bedankt om dat op mijn topic af te reageren....
    Maar boeit niet...
    ik weet dat het een beetje voorspelbaar is, maar ik ben nu gewoon heel hard into 5SOS, dus sorry als ik daar dan een verhaal van wil maken :


    Spijt me, 't is mijn fout. En jij moet gewoon schrijven als je het leuk vindt. c:


    Some people are art and do art at the same time