• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Crushed schreef:
    (...)
    Zwaar? Omg je maakt me nu nog banger. :/


    Was net op het nieuws. 'Verschillende zwaargewonden, tent ingestord, podium ingestord,..' Ze weten zelf niet of et festival wel gaat doorgaan voor de volgende dagen, al zeker niet voor vandaag


    All I have in life, is my imagniation.

    Georgina schreef:
    Echt al mijn vrienden zitten daar, ik hoop dat het betert..


    Heb jij al iets van Sharona gehoord?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb het gelezen op facebook! Iemand zei dit: "Tijd om te lachen facebook: de concerten op Pukkelpop zijn stilgelegd door de hevige stortvloed/storm. :] Gezellig om vanuit een warme huiskamer met een dampende mok koffie en smeuïge chocolade te leren voor de herexamens." Serieus, beste status ooit!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Soundeffect schreef:
    Nee & nee maar ik hoop dat je snel contact krijgt met je broer en dat alles goed is (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Met mijn broer is niks mis.
    Gelukkig.
    Ik hoop dat het bij jouw broer ook niks mis mee is.
    Ik weet hoe jij je voelt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Orchideous schreef:
    (...)

    Heb jij al iets van Sharona gehoord?

    Gisterenavond wel ja, maar vandaag nog nie, 'kdenk dat ik ze straks is ga proberen bellen..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Gisterenavond wel ja, maar vandaag nog nie, 'kdenk dat ik ze straks is ga proberen bellen..


    Ik heb ook al gesmst. Maar ze antwoordt niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    First schreef:
    Met mijn broer is niks mis.
    Gelukkig.
    Ik hoop dat het bij jouw broer ook niks mis mee is.
    Ik weet hoe jij je voelt.

    Thanks. Ik ben blij dat jouw broer niets heeft, mijne heeft nog altijd niets laten weten.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik heb ook al gesmst. Maar ze antwoordt niet.

    Misschien is haar gsm plat? Of heeft ze nog ni gekeken. Ze zal wel is sturen (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Misschien is haar gsm plat? Of heeft ze nog ni gekeken. Ze zal wel is sturen (:


    Waarschijnlijk, no worries. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crushed schreef:
    (...)
    Thanks. Ik ben blij dat jouw broer niets heeft, mijne heeft nog altijd niets laten weten.

    We hebben hem kunnen bereiken met de GSM.
    Op het nieuws zeggen ze dat het moeilijk is om iemand te bereiken om dat het overbelast is.
    Dus daar kan het ook aan liggen.
    Als je met iemand wilt praten pb me maar.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    We hebben hem kunnen bereiken met de GSM.
    Op het nieuws zeggen ze dat het moeilijk is om iemand te bereiken om dat het overbelast is.
    Dus daar kan het ook aan liggen.
    Als je met iemand wilt praten pb me maar.

    Thanks, maar mijn broer heeft net gebeld. Hij is oké, maar een vriend van hem is spoorloos en nu ben ik ook wel bang voor hem want die vriend is ook mijn vriend, maar natuurlijk niet zo erg. Maar toch ben ik ongerust, weetje. Iedereen kan nu onder een boom liggen of zo.

    Crushed schreef:
    (...)
    Thanks, maar mijn broer heeft net gebeld. Hij is oké, maar een vriend van hem is spoorloos en nu ben ik ook wel bang voor hem want die vriend is ook mijn vriend, maar natuurlijk niet zo erg. Maar toch ben ik ongerust, weetje. Iedereen kan nu onder een boom liggen of zo.

    Gelukkig is alles goed met je broer.
    Ik hoop dat die vriend gewoon een andere kant is uitgelopen en dat hij niet gewond is.Ik ben nu eigenlijk nog altijd in Schok.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    (...)
    Thanks, maar mijn broer heeft net gebeld. Hij is oké, maar een vriend van hem is spoorloos en nu ben ik ook wel bang voor hem want die vriend is ook mijn vriend, maar natuurlijk niet zo erg. Maar toch ben ik ongerust, weetje. Iedereen kan nu onder een boom liggen of zo.


    Die vriend komt wel terecht. Grote kans dat hij ergens bij de zones sta waar het veiliger is of ergens bij hun tent ofzo.

    Robin is daar. Ik maak me zorgen om d'r.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."