• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    First schreef:
    (...)
    Gelukkig is alles goed met je broer.
    Ik hoop dat die vriend gewoon een andere kant is uitgelopen en dat hij niet gewond is.Ik ben nu eigenlijk nog altijd in Schok.

    Ja ik ook, ik dacht echt dat er iemand gewond ging zijn of zo. Mijn moeder zit nu de moeders van die vrienden op te bellen enzo.

    Flawless schreef:
    (...)

    Die vriend komt wel terecht. Grote kans dat hij ergens bij de zones sta waar het veiliger is of ergens bij hun tent ofzo.

    Ik hoop het echt.

    Ik ben net te weten gekomen dat mijn beste vriend er zit en hij neemt zijn gsm niet op -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    6 doden..

    Antichrist schreef:
    6 doden..

    Fuck man, hoe weet je da&t?

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja ik ook, ik dacht echt dat er iemand gewond ging zijn of zo. Mijn moeder zit nu de moeders van die vrienden op te bellen enzo.
    Ik hoop echt voor elke familie dat er niemand dood is.
    Mijn broer zei dat er doden zouden zijn maar het is nog niet bevestig.
    Mijn broer is in de VIP ruimte gevlucht.Typisch iets voor hem.
    Ik hoop echt dat die vriend terecht komt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Volgens de brandweer heeft de storm op het Pukkelpop-terrein zes levens geëist. De Chateau-tent, een eettent en een aantal sponsorstands zijn omver gewaaid. Er zijn ook een aantal grote bomen omgevallen. Alle optredens zijn voorlopig stilgelegd.
    In de tenten was tijdens het onweer al snel nog nauwelijks plek om te schuilen. Een deel van het publiek raakte in paniek. In de kleinste tent, de chateau, brak de draagconstructie. Ook de boiler-room zou deels zijn ingezakt.

    'De chateau lag plat in een minuut, terwijl Smith Westerns aan het spelen was. Alles stortte in of waaide weg', zegt De Standaard-journalist Peter Vantyghem. 'Alles samen heeft het maar tien minuten geduurd'. Vantyghem raakte zelf ook lichtgewond.

    De dag begon vrij zonnig, maar rond 18 uur bereikte het onweer dat eerder al in de streek rond Brussel voor overlast zorgde ook het festivalterrein in Kiewit. Op korte tijd stond het terrein blank, met overal 5 tot 10 centimeter water. Er viel ook heel wat hagel, wat ook de laatste aanwezigen richting de tenten dreef..

    Heel wat aanwezigen zouden het festivalterrein al verlaten hebben. Dat verliep moeilijk, want een metalen geraamte dat boven de ingang stort, was ingezakt.

    De Standaard-journalist Maarten Byttebier zegt dat de zij-ingangen ondertussen zijn geopend om de uittocht vlotter te laten verlopen. Volgens hem is het onwaarschijnlijk dat de optredens dit weekend nog zoals gepland kunnen doorgaan.

    Het is momenteel erg moeilijk om contact te krijgen met de aanwezigen op de weide. De gsm-netwerken lijken overbelast te zijn.


    Bron: het nieuwsblad


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Damn ik wist niet dat het weer zo erg was.. hier is namelijk enkel wat regen O_o


    -

    Crushed schreef:
    (...)
    Fuck man, hoe weet je da&t?

    http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festivals/article/detail/1306540/2011/08/18/Zes-doden-door-noodweer-op-Pukkelpop-avondprogramma-voorlopig-afgelast.dhtml
    Echt ik begin maar banger en banger te worden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    OMFG. Omg nu ben ik echt in alle staten! Omg...

    Genius schreef:
    Damn ik wist niet dat het weer zo erg was.. hier is namelijk enkel wat regen O_o

    Hier is het al een tijdje gestopt met regenen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik hoop het echt.


    Ik hoop het voor jou ook!

    Crushed schreef:
    OMFG. Omg nu ben ik echt in alle staten! Omg...

    Ik begrijp je maar al te goed.Ik ook.Nu heb ik gewoon zin om naar Hasselt te rijden en daar gaan kijken of iedereen oke is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    (...)
    Fuck man, hoe weet je da&t?


    Zag ik net op het Nieuws..
    Ik wilde daar nog wel heen, Bring Me The Horizon + Skrillex speelden vanavond.

    Flawless schreef:
    (...)

    Ik hoop het voor jou ook!

    Dankje, ik ben momenteel in alle staten. Straks zijn die doden vrienden van me.