• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Seel schreef:
    omg een reactie van een meisje dat ik op fb heb: moeder natuur neemt wraak. don't complain, we brought it on ourselves.
    hoe belachelijk is dat.. Alsof we er IETS kunnen aan doen dat het zo hard regent.

    Wtf, echt he?! En wat zouden wij dan verkeerd hebben gedaan?! PLEZIER MAKEN?!

    http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/nieuws/cultuurenmedia/1.1090320

    filmpje: Beelden vanuit Boiler Room tijdens de storm

    zitten ze daar rond 0:25 nog te dansen fuuuck... die zullen nu niet meer dansen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crushed schreef:
    Jep, ik ga binnen 8 minuten gespannen voor de tv zitten. Bedankt, ik heb veel aan jullie, nu kom ik tenminste wat te weten.
    ik denk dat iedereen even ongerust is als jij, dat is compleet normaal (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    En nu is er nog en dode ook!
    Volgens teletekst.
    Hopelijk belt je broer jullie.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Seel schreef:
    omg een reactie van een meisje dat ik op fb heb: moeder natuur neemt wraak. don't complain, we brought it on ourselves.
    hoe belachelijk is dat.. Alsof we er IETS kunnen aan doen dat het zo hard regent.


    Uhu ik zag op FB ook iets stom van dit is de voorbereiding voor het magische jaar 2012 duwde komaan!


    Out of sight but not out of mind

    Seel schreef:
    omg een reactie van een meisje dat ik op fb heb: moeder natuur neemt wraak. don't complain, we brought it on ourselves.
    hoe belachelijk is dat.. Alsof we er IETS kunnen aan doen dat het zo hard regent.

    Omg hoe oud is dat meisje wel niet? Kinderachtig.
    Wij kunnen toch niks aan doen dat het zo een rot weer is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    nu stubru!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Zet het op stu bru er is iets over pukkelpop


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Als jij dit topic niet had geopend wist ik het nu waarschijnlijk nog niet.(:
    Dus aan jou heb ik ook veel(krul)

    Haha, ja maar ik was zo fucking bezorgd dat ik het wel moest plaatsen. Maar waarschijnlijk was er dan wel iemand zanders geweest die zoiets had geopend, maar dit moest ik dus wel met jullie delen.

    Al 2 doden

    EDIT: 40 gewonden
    Ze worden verzorgt in een sporthal
    En er is een psychiater.

    Je kan weer bellen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:36 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    2 doden al + 40 gewonden

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:34 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha, ja maar ik was zo fucking bezorgd dat ik het wel moest plaatsen. Maar waarschijnlijk was er dan wel iemand zanders geweest die zoiets had geopend, maar dit moest ik dus wel met jullie delen.

    Ja ik ben blij dat je het hebt geopend


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Seel schreef:
    omg een reactie van een meisje dat ik op fb heb: moeder natuur neemt wraak. don't complain, we brought it on ourselves.
    hoe belachelijk is dat.. Alsof we er IETS kunnen aan doen dat het zo hard regent.


    dat zou je eerder verwachten bij 2012
    deze reactie is serieus misplaatst.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    First schreef:
    Al 2 doden

    EDIT: 40 gewonden
    WTF


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Iemand dat ik ken zit doodleuk te zeggen dat hij het leuk vind dat hij niet op pkp is en dat het hem niets doet dat er mensen gewond zijn enzo zolang hij het maar niet is. -.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson