• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Netsky schreef:
    Mijn beste vriend, maar hij is al terug op weg naar huis.

    Gelukkig.

    Crushed schreef:
    Omfg ik heb net het nieuws gezien, er was een gast die een meisje voor zin ogen heeft zien doodgaan! Ik ben echt in shock. Ik heb nog steeds niets gehoord over vrienden, hoe kan dat?! Ik hoor niet meer! Geen updates van m'n broer niets! Ik ben zo ongerust...

    Omfg.


    Has no one told you she's not breathing?

    Rickjuh schreef:
    Update 4 doden.

    Echt?
    Super erg


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Rickjuh schreef:
    Update 4 doden.

    Dat meen je niet, shit. Ik kan het niet meer uithouden man.

    Omg, dat er zo'n storm was en hier alleen maar wat gemiezer. Ik hoop echt dat jullie allemaal snel contact krijgen met vrienden/familie en dan goed nieuws ontvangen. Ik duim voor jullie!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Secretive schreef:
    (...)
    Omfg.

    Wat bedoel je?

    Op een; 2 doden, gewonden worden verzorgd in het ziekenhuis. gewonden in de chateau ofzoiets. een jongen zegt dat er wss een meisje dood is (geraakt door een paal) alle optredens afgelast.
    persconferentie: pkp is getroffen, noodweer over hasselt blabla jammer genoeg 2 doden (een op festivalweide, een op camping) verder ook 40tal gewonden, verzorgd in ziekenhuizen. lichtgewonden naar sporthal. medische en psychologische bijstand voor iedereen. Noodnummer voor vragen (011239711) ze vragen aan iedereen om sms te sturen.
    alles is afgeschaft tot ze meer weten van de gewonden etc.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Crushed schreef:
    (...)
    Dat meen je niet, shit. Ik kan het niet meer uithouden man.


    Misschien een wat beter bericht voor je. De mobieltjes van mensen werken niet na de storm hoorde ik net, ik weet niet hoe het nu is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Soundeffect schreef:
    Omg, dat er zo'n storm was en hier alleen maar wat gemiezer. Ik hoop echt dat jullie allemaal snel contact krijgen met vrienden/familie en dan goed nieuws ontvangen. Ik duim voor jullie!

    Dankje.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Misschien een wat beter bericht voor je. De mobieltjes van mensen werken niet na de storm hoorde ik net, ik weet niet hoe het nu is.

    Bedankt, ik had al zoiets in vermoeden.

    Amused schreef:
    Op een; 2 doden, gewonden worden verzorgd in het ziekenhuis. gewonden in de chateau ofzoiets. een jongen zegt dat er wss een meisje dood is (geraakt door een paal) alle optredens afgelast.
    persconferentie: pkp is getroffen, noodweer over hasselt blabla jammer genoeg 2 doden (een op festivalweide, een op camping) verder ook 40tal gewonden, verzorgd in ziekenhuizen. lichtgewonden naar sporthal. medische en psychologische bijstand voor iedereen. Noodnummer voor vragen (011239711) ze vragen aan iedereen om sms te sturen.
    alles is afgeschaft tot ze meer weten van de gewonden etc.

    Ja ik hoor het nu ook op één. Vreselijk.

    Crushed schreef:
    (...)
    Wat bedoel je?

    Dat is fucking erg? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, ik zet het even voor de mensen die het niet kunnen zien. Officeel 3 doden, 11 zwaargewonden, 60 lichtgewonden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Met zekerheid: ''11 zwaargewonde, 3 dode en 60 lichtgewonde slachtoffers''

    Hoorde ik net op 1.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:51 ]

    Secretive schreef:
    (...)
    Dat is fucking erg? D:

    Ja idd, een meisje werd geraakt door een paal. Dat is toch vreselijk om mee te maken...