• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Mijn neef zit normaal ook altijd in de boiler en hij is okee. Ik heb nog al mensen gehoord waarmee alles goed is, maar sommige kunnen we niet bereiken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Echt die autostrades staan ook vol met water ben ik blij dat ik al vanmorgen naar luik ben geweest.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tyrael schreef:
    De conferentie moet nog beginnen, het is nog vergadering...

    Weet je toevallig ongeveer wanneer hij begint?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    noodnummer #Pukkelpop: 011 267401 #pp11
    gelezen op fb en twitter


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Amused schreef:
    Mijn neef zit normaal ook altijd in de boiler en hij is okee. Ik heb nog al mensen gehoord waarmee alles goed is, maar sommige kunnen we niet bereiken.

    Dankje, dat is een grote opluchting voor ons!

    Seel schreef:
    noodnummer #Pukkelpop: 011 267401 #pp11
    gelezen op fb en twitter

    Jep al gezien toch bedankt.

    Tyrael schreef:
    De conferentie moet nog beginnen, het is nog vergadering...

    om 21u op de zender één.

    Ik zou zeggen om 21u naar het extra journaal kijken, wss begint de conferentie dan, maar dat is niet zeker want ze vergaderen uiteraard zolang als nodig is.


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    21.02 om precies te zijn


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tyrael schreef:
    Ik zou zeggen om 21u naar het extra journaal kijken, wss begint de conferentie dan, maar dat is niet zeker want ze vergaderen uiteraard zolang als nodig is.

    Ik ga zeker kijken.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Jep, ik ga binnen 8 minuten gespannen voor de tv zitten. Bedankt, ik heb veel aan jullie, nu kom ik tenminste wat te weten.

    omg een reactie van een meisje dat ik op fb heb: moeder natuur neemt wraak. don't complain, we brought it on ourselves.
    hoe belachelijk is dat.. Alsof we er IETS kunnen aan doen dat het zo hard regent.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Blijkbaar gaat iedereen via de nooduitgang van het veld, mijn grootouders wonen naast de stelling van den ooduitgang en zien nu vanalle mensen voorbij lopen.

    Crushed schreef:
    Jep, ik ga binnen 8 minuten gespannen voor de tv zitten. Bedankt, ik heb veel aan jullie, nu kom ik tenminste wat te weten.

    Als jij dit topic niet had geopend wist ik het nu waarschijnlijk nog niet.(:
    Dus aan jou heb ik ook veel(krul)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Zou je de beginpost willen aanpassen als je meer weet? (:
    PS: sterkte met je broer! Ik hoop dat alles goed is met hem. En natuurlijk ook met alle andere kennissen/vrienden en familieleden van iedereen hier! (flower)


    All was well.