• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Ik vind niet dat ze nog mogen nadenken over het feit dat het nog door kan gaan, er zijn 3doden dat zou echt respectloos zijn. Ze moeten gewoon de mensen nu onderdak aanbieden en morgen iedereen naar huis laten gaan!


    Out of sight but not out of mind

    First schreef:
    (...)
    Kunnen ze hem niet proberen te bellen?

    Nee, zijn gsm is waarschijnlijk kapot net zoals die van mijn broer.

    Neleehx schreef:
    die man van de organisatie zag er echt aangeslagen uit... alsof hij elk moment in huilen kon uitbarsen
    kan ik goed geloven hoor, een heel jaar werk letterlijk in het water gevallen en hij kan er niets aan doen om het te stoppen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    de beste vriend van een vriendin is licht gewond geraakt.

    Wat erg, hopelijk is hij nu veilig.

    Crushed schreef:
    (...)
    Gelukkig& Ik hoop dat je snel iets hoort.

    Ik hoop het ook, maar normaal is ze wel oke denk ik, want een van de meisjes waar ze altijd bij is was oke dus mijn nicht enzo waarschijnlijk ook


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Coentrao schreef:
    Ik vind niet dat ze nog mogen nadenken over het feit dat het nog door kan gaan, er zijn 3doden dat zou echt respectloos zijn. Ze moeten gewoon de mensen nu onderdak aanbieden en morgen iedereen naar huis laten gaan!
    Het probleem is dat als je zegt dat er NIETS meer zal zijn, er veel problemen gaan zijn met mensen, ook ondanks de drie doden...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    zou kunnen. er was iemand op tv dat ze geïntervieuwd hadden en hij was z'n vrienden kwijt en zn gsm werkte niet


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Amused schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook, maar normaal is ze wel oke denk ik, want een van de meisjes waar ze altijd bij is was oke dus mijn nicht enzo waarschijnlijk ook

    Gelukkig!

    Neleehx schreef:
    zou kunnen. er was iemand op tv dat ze geïntervieuwd hadden en hij was z'n vrienden kwijt en zn gsm werkte niet

    Ja, dat heeft die vriend nu waarschijnlijk ook aan de hand. Gelukkig kent hij veel mensen op Pukkelpop, maar toch.

    Tyrael schreef:
    (...)Het probleem is dat als je zegt dat er NIETS meer zal zijn, er veel problemen gaan zijn met mensen, ook ondanks de drie doden...


    ja oke, maar ik zou niet meer kunnen genieten en ik denk dt vele mensen wel naar huis zullen gaan, die ongeruste ouders enal laten hun kinderen nu echt niet daar alleen, als al je spullen weg zijn ofzo? Oke je bent je geld kwijt maar als het echt niet anders kan ;)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:58 ]


    Out of sight but not out of mind

    Ik heb al een nieuw topic gemaakt voor sffs. Klik


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    fb:

    ***
    Pfff hoop da alles goed is met de mensen op pukkel :o
    2 minuten geleden ·Vind ik leukDit is niet leuk! · 2 personen vinden dit leuk.
    ********* anee vol me pukkels


    Zo'n humor? fck.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja bij mij was het ook super fel! We zaten in de auto en zagen dat het zo heel donker werd. De wolken bewogen heel snel en een deel van de lucht was groenachtig o.o Toen begon het kei fel te waaien en zag je mist (wat opwaaiend zand bleek te zijn) en dan nog die hagel en donder en bliksem! brrr.. in limburg had je ook helemaal geen bereik! (ik toch) Gelukkig kende ik niemand op pukkelpop. Ik zal voor je duimen, hopelijk is alles goed met je broer!

    Crushed schreef:
    (...)
    Wat erg, hopelijk is hij nu veilig.
    ik denk het wel, ze gaan hem morgen ophalen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Amused schreef:
    Ik heb al een nieuw topic gemaakt voor sffs. Klik

    Bedankt!