• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Crushed schreef:
    (...)
    Oké daarom moest ik heel even lachen. Maar ik ben nog steeds superbezorgd.

    Ik ook.Ik ben blij dat ik nog maar 12 ben en nog lang niet naar Festivals ga.
    Heb je al nieuws van die vriend?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Antichrist schreef:
    (...)

    Je weet niet of het een kind was.. maar oke.

    Ach ja. Het blijft even erg.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb gehoord dat er 6 doden zijn op Pukkelpop, wat erg zeg o;


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Moiety schreef:
    Ik heb gehoord dat er 6 doden zijn op Pukkelpop, wat erg zeg o;

    Ja en al 1 is officieel bevestig de andere 5 nog niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Antichrist schreef:
    (...)

    Je weet niet of het een kind was.. maar oke.

    Als het geen kind was, hoe is het dan op de wereld gekomen? Ik denk eerder dat het bedoelt werd als iemand zijn kind gaat ergens heen en komt niet terug, ofterwijl het laat de ouders achter.
    Iedereen is een kind, want je bent het kind van je ouders.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik denk niet dat je vlug contact zal krijgen met iemand op de weide via de telefoon... telefoon netwerken overbelast...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Normaal was ik daar nu ook, maar had geen ticket meer kunnen krijgen. Mijn beste vriendin zit daar wel en nog een paar vrienden van me. Mijn beste vriendin is OK, heb haar 15sec aan de lijn gehad daarna was de verbinding weg, ik krijg haar nu ook niet meer te pakken en een andere vriendin van me is ook OK! Ik ben al gerustgesteld, maar gisteren baalde ik dat ik er niet was en nu ben ik heel blij!


    Out of sight but not out of mind

    First schreef:
    (...)
    Ik ook.Ik ben blij dat ik nog maar 12 ben en nog lang niet naar Festivals ga.
    Heb je al nieuws van die vriend?

    Nee ik ben nog steeds door mijn huis aan het ijsberen, ik zweet helemaal van de stress ik ben zo ongelooflijk bezorgd. Er zitten zeker 20 mensen daar die ik ken.

    Er wordt me net verted dat er 6 doden op Pukkelpop zijn ? ;o


    The soul needs autumn.

    Coentrao schreef:
    Normaal was ik daar nu ook, maar had geen ticket meer kunnen krijgen. Mijn beste vriendin zit daar wel en nog een paar vrienden van me. Mijn beste vriendin is OK, heb haar 15sec aan de lijn gehad daarna was de verbinding weg, ik krijg haar nu ook niet meer te pakken en een andere vriendin van me is ook OK! Ik ben al gerustgesteld, maar gisteren baalde ik dat ik er niet was en nu ben ik heel blij!

    Ja idd ik had hetzelfde. En ja mijn moeder heeft mijn broer 20 sec. aan de telefoon gehad en plots was hij weg. Zo enervant.

    Shit man, half mijn familie en heel veel vrienden van mij zitten daar!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik hoop dat je broer ok is, echt waar!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    wow wtf, volgens mij gaat het echt afgelasd worden, kan niet anders


    All I have in life, is my imagniation.

    StarEye156 schreef:
    Er wordt me net verted dat er 6 doden op Pukkelpop zijn ? ;o

    Jep.

    Coentrao schreef:
    Normaal was ik daar nu ook, maar had geen ticket meer kunnen krijgen. Mijn beste vriendin zit daar wel en nog een paar vrienden van me. Mijn beste vriendin is OK, heb haar 15sec aan de lijn gehad daarna was de verbinding weg, ik krijg haar nu ook niet meer te pakken en een andere vriendin van me is ook OK! Ik ben al gerustgesteld, maar gisteren baalde ik dat ik er niet was en nu ben ik heel blij!


    jij hebt geluk :) en je vrienden ook :D
    maar toch zijn er familie en vrienden van 8 mensen ... (huil)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please