• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Amused schreef:
    Maar op welke zender is die persconferentie?

    Ik weet niet waarschijnlijk zal het gewoon op de site komen te staan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb mijn vrienden bereikt en ze zijn allemaal in orde, maar naar het schijnt gaan ze het hele festival aflassen en komt iedereen morgen naar huis...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Alle mensen die ik haat zitten daar, dus ik ben in een euforische stemming.
    Just kidding, mijn stiefbroer en zijn stomme vrienden mogen ook wel eens wat meemaken vind ik. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Crushed schreef:
    (...)
    Geen zorgen? O-o
    Wat moet ik dan zeggen? er zijn 6 doden. dat gaat helpen...


    Get outta my head!

    Dat zou me wel nog verbazen, dat ze alles aflassen...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Reloaded schreef:
    (...)Wat moet ik dan zeggen? er zijn 6 doden. dat gaat helpen...


    1 dode. Het eerste bericht klopte niet - gelukkig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1 dode en 7 gewonden, ja.

    Wel nog 7zwaar gewonden.


    Out of sight but not out of mind

    Crushed schreef:
    (...)
    Veel sterkte voor jullie dan ook! De moeder van die vriend die spoorloos is, is nu bij ons. Ik ben doodsbang...


    Ja en dan heeft die vrienden geen elektriciteit en ik stuur nu alles door. Maar echt ge vind 1000 dingen hé. Hopelijk komt het goed! En hoop ik echt dat die vriend ergens sta te staan waar het veilig is!

    Square schreef:
    (...)

    1 dode. Het eerste bericht klopte niet - gelukkig.

    1 dode officieel.De andere 5 zijn nog niet bevestigt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Prongs schreef:
    Ik heb mijn vrienden bereikt en ze zijn allemaal in orde, maar naar het schijnt gaan ze het hele festival aflassen en komt iedereen morgen naar huis...

    Ohjee, mijn broer gaat helemaal in shock zijn!
    Ongelooflijk gewoon. Ik hoop dat er niets met hen is.

    Square schreef:
    (...)

    1 dode. Het eerste bericht klopte niet - gelukkig.


    Nog altijd 1dode teveel


    All I have in life, is my imagniation.

    De brandweer heeft het bijgesteld, er is maar één dode. Dat is wat ik op het nieuws hoorde net. Alsnog is het vreselijk wat er gebeurd is. Dan denk je even onbezorgd naar een festival te gaan..

    Flawless schreef:
    (...)

    Ja en dan heeft die vrienden geen elektriciteit en ik stuur nu alles door. Maar echt ge vind 1000 dingen hé. Hopelijk komt het goed! En hoop ik echt dat die vriend ergens sta te staan waar het veilig is!

    Ja idd, gelukkig woont mijn grootvader net naast de weide van Pukkelpop, daar gaan mijn broer en zijn vrienden (als daar niet mee aan de hand is) overnachten.