• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Cassells schreef:
    (...)
    Heeft StuBru ne online zender want ik wil luistere maar mijn radio is stuk :S

    Ja hier!

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ik ook niet, uiteindelijk hadden ze wel in zo'n hal ofzo terecht gekunnen maar ik voelde me er toch beter bij zo en zo waren we allemaal veilig en geruster. Denk ik toch. Ik ben er echt dankbaar voor dat ik hen nog heb gevonden en dat het zo gelopen is want amai!


    Tjeehh. Idd. En ik wist er dus totaal niks van tot vanmorgen, helemaal in paniek naar iedereen smsen die ik maar kende. De helft die ik ken heeft daar geslapen, sommige zijn gaan crashen bij mensen in de buurt blijkbaar.


    Olive

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja hier!

    Ik had het ook juist gevonden, ik luister nu


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Authors schreef:
    (...)

    Tjeehh. Idd. En ik wist er dus totaal niks van tot vanmorgen, helemaal in paniek naar iedereen smsen die ik maar kende. De helft die ik ken heeft daar geslapen, sommige zijn gaan crashen bij mensen in de buurt blijkbaar.

    Ja ik hoorde het. Gelukkig kon je vanmorgen dan wel meteen smsen en had je redelijk snel antwoord. Denk ik toch? Maar goed ook dat die mensen in de buurt er nog waren en een plaats aanboden!

    Ik was daar nog wel een nachtje gebleven (in de tent geslapen) en toen begon het 's nachts heel hard te regenen en te onweren. Ik was echt bang dat er weer (bijna) hetzelfde zou gebeuren :/


    As travars

    Authors schreef:
    Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    (...)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.


    6 doden? door welke bron is dat bevestigd als ik vragen mag?

    Grimshaw schreef:
    Ik was daar nog wel een nachtje gebleven (in de tent geslapen) en toen begon het 's nachts heel hard te regenen en te onweren. Ik was echt bang dat er weer (bijna) hetzelfde zou gebeuren :/

    Mijn buurjongen was ook nog gebleven vannacht want zijn tent was nog droog en hij ging er nog van uit dat het vandaag doorging. Maar ik sprak hem nog niet over zijn nacht.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Mijn buurjongen was ook nog gebleven vannacht want zijn tent was nog droog en hij ging er nog van uit dat het vandaag doorging. Maar ik sprak hem nog niet over zijn nacht.


    Ja inderdaad, wij gingen er ook een beetje vanuit dat het nog doorging. En ook al waren we sowieso vandaag weggegaan, wilden we misschien nog tot rond twee uur blijven.

    En bah, ik heb een grote blauwe plek door het vallen over de barricades, maar gelukkig is dat het enige wat ik er van over heb gehouden.


    As travars

    Grimshaw schreef:
    Ik was daar nog wel een nachtje gebleven (in de tent geslapen) en toen begon het 's nachts heel hard te regenen en te onweren. Ik was echt bang dat er weer (bijna) hetzelfde zou gebeuren :/

    Ik ben blij dat jij ook ok bent :-)

    En ik zie nu dat mijn benen vanachter vol staan van de blauwe plekken

    Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat de mensen de schuld op de organisatoren gaan afschuiven, omdat ze niet op tijd hebben gewaarschuwd.


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat de mensen de schuld op de organisatoren gaan afschuiven, omdat ze niet op tijd hebben gewaarschuwd.

    In principe valt de schuld niet in hun schoenen te schuiven want zo'n weer had niemand verwacht.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    In principe valt de schuld niet in hun schoenen te schuiven want zo'n weer had niemand verwacht.


    Inderdaad, maar sommige zitten wel te klagen dat ze hadden moeten zeggen via die luidsprekers dat mensen moesten opletten omdat er kans op onweer en storm was, al denk ik dat het in principe niet veel zou hebben uitgemaakt.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar sommige zitten wel te klagen dat ze hadden moeten zeggen via die luidsprekers dat mensen moesten opletten omdat er kans op onweer en storm was, al denk ik dat het in principe niet veel zou hebben uitgemaakt.

    Iedere idioot kon onweer verwachten. Ik bedoel, de temperatuurverschillen waren gewoon te groot. Er was niks dat ze in principe hadden kunnen doen. Ontruimen? Zou veel te traag gaan. Iedereen naar de camping sturen? Zou waarschijnlijk nog erger zijn.

    Authors schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar sommige zitten wel te klagen dat ze hadden moeten zeggen via die luidsprekers dat mensen moesten opletten omdat er kans op onweer en storm was, al denk ik dat het in principe niet veel zou hebben uitgemaakt.

    Naar mijn mening betreft de organisatoren geen schuld...


    All was well.