• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Authors schreef:
    Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.

    Is er iemand van de mensen in levensgevaar gestorven?!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 20:26 ]

    Crushed schreef:
    (...)
    Is er iemand van de mensen in levensgevaar gestorven?!

    Ik geloof van wel.

    Crushed schreef:
    (...)
    Is er iemand van de mensen in levensgevaar gestorven?!

    Ja, onlangs.


    All was well.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Ik geloof van wel.

    Ohnee, shit.

    Ik hoorde op de radio dat er mensen in coma liggen en in coma worden gehouden.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Naar mijn mening betreft de organisatoren geen schuld...

    Indd. Niemand kan hier schuld aan hebben, het blijft een natuurramp hé.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Indd. Niemand kan hier schuld aan hebben, het blijft een natuurramp hé.


    Idd.

    Shiit, coma. Er komen sowieso nog meer slachtoffers ): Ik heb nu zin om te huilen.


    Olive

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.

    Oh jezus aub.

    Dit is echt gewoon verschrikkelijk. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Authors schreef:
    (...)

    Idd.

    Shiit, coma. Er komen sowieso nog meer slachtoffers ): Ik heb nu zin om te huilen.

    Je moet eens naagaan, Naan en ik wouden net naar de camping teruggaan om onze tenten beter vast te zetten maar we konden niet meer omdat de hel net losbrak en stel je voor dat we daar toch door gegaan waren en dat ijzeren pukkelpop ding op ons gevallen was, wij moesten daar dus door hé, jezus grillig.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Je moet eens naagaan, Naan en ik wouden net naar de camping teruggaan om onze tenten beter vast te zetten maar we konden niet meer omdat de hel net losbrak en stel je voor dat we daar toch door gegaan waren en dat ijzeren pukkelpop ding op ons gevallen was, wij moesten daar dus door hé, jezus grillig.


    Zwijg me ervan. Jezus, ik krijg rillingen als ik eraan denk, ik wil echt niet voor mijn ogen halen hoe jullie eronder konden liggen. Ik ben al blij dat jullie enkel maar blauwe plekken en bulten hebben. Jees :x


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Zwijg me ervan. Jezus, ik krijg rillingen als ik eraan denk, ik wil echt niet voor mijn ogen halen hoe jullie eronder konden liggen. Ik ben al blij dat jullie enkel maar blauwe plekken en bulten hebben. Jees :x

    Bah, ik hoor echt het gegil nog.

    Wacht, wanneer heb je gehoord dat er zés doden zijn?! ;o
    Heb net Terzake op Canvas gezien, ik kreeg gewoon rillingen en kippenvel over heel mijn lichaam.

    Abrazo schreef:
    Wacht, wanneer heb je gehoord dat er zés doden zijn?! ;o
    Heb net Terzake op Canvas gezien, ik kreeg gewoon rillingen en kippenvel over heel mijn lichaam.
    -

    Daarnet gaf iemand de naam, je moet bij haar de bron vragen (:
    Ik wil dus echt niks kijken op tv hé, ik kan het amper nu aan.


    Olive

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Bah, ik hoor echt het gegil nog.


    Ik ook, van die filmpjes. Echt, urgh.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Olive