• Vanavond word het hier heel druk. Al onze familie komt omdat mijn zusje voor een halfjaar naar Kopenhagen gaat. En ik kan daar absoluut niet tegen als het druk is. Dan word ik heel stil,krijg ik het warm en wil ik het liefst wegrennen. Dus ik ga vanavond veel op mijn kamer zitten (: Nou is de vraag; Kunnen jullie tegen drukte,of hebben jullie hetzelfde als mij?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Met gemak; iPod in mijn oren, schrift in mijn hand en weg naar een andere wereld :Y) Zo doe ik alle feesten.


    Olive

    Authors schreef:
    Met gemak; iPod in mijn oren, schrift in mijn hand en weg naar een andere wereld :Y) Zo doe ik alle feesten.

    Hihiii lol gezellig (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kan er wel tegen, maar ik vind het toch veel fijner om alleen te zijn. Maar ik heb het niet zoals jou...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb niets tegen drukte als het zo met familie is. Maar als ik ergens ben en het is druk met mensen die ik niet ken, dan kan ik er niet zo goed tegen nee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan wel tegen drukte, maar ik hou toch meer van rust, stilte of een paar vrienden of kennissen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ligt er aan welke familie komt. Meestal blijf ik beneden zitten. En speel met mijn kleine nichtje op de grond, en hoef me dan niet zo druk te maken om de rest. Maar ik vind bezoek wel gezellig. Lekker praten, eten en drinken enzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Als het met familie is vind ik dat leuk enzo..
    Maar als dat zo met vrienden is of ergens anders ofzo dan zeg ik niet veel..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb hetzelfde. Ik ga dan hyperventileren D; zelfs als het met familie is. Maar ik blijf meestal wel. Ik word wel rustig als het niet té druk is.


    Destroy what destroys you.

    Ik kan vooral niet tegen de drukte op marktjes of zo. voor de rest valt het wel mee.

    jaa, met familie zeker.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    oh ik vind het meestal wel gezellig :Y) Maar mijn familie zijn gewoon hele leuke mensen.


    As travars

    Hangt ervan af wat voor drukte. 8D


    -

    Genius schreef:
    Hangt ervan af wat voor drukte. 8D

    Dat en ik ben heel verlegen dus ik kan al niet tegen veel mensjes 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hetzelfde, maar minder met familie. Dan hangt het er vanaf hoe ik me voel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik kan er ook echt niet tegen. Schoolfeestjes of een drukke kledingzaak, het liefst vermijd ik ze allemaal. Haha, soms maak ik proefwerken ook in een aparte ruimte omdat ik me anders niet kan concentreren door al die mensen om me heen.