• Vandaag was ik op geboortevisite bij mijn nicht en haar man, want op 11 juli is hun zoontje geboren!

    Mijn achterneefje is zo schattig! Ik heb hem zo ongeveer 2 uur vastgehouden; niemand anders hoefde hem vast te houden ;o.
    Ik smolt gewoon, als hij lachte en droomde en alles =3

    Bij jou baby's in de familie? of op komst?

    edit; Ja, ik vind dit gewoon even het melden waard omdat de laatste die in mijn directe familie geboren werd, mijn broertje was, en die is nu 15 x'D.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 23:13 ]

    Hmm op dit moment niet.. laatste is op 8 juni geboren, paar weken te vroeg [die werd toen gehaald]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ach wat schattig :3
    En nee, alleen de buren, en die is ook zo schattig hahah


    As travars

    teveel naar mijn zin.
    anyways ik vind het best schattig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn zus van 21 is zwanger.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Fellatio schreef:
    Hmm op dit moment niet.. laatste is op 8 juni geboren, paar weken te vroeg [die werd toen gehaald]

    Nou, juni is toch ook nog niet zo lang geleden?

    Ja, ik vind dit gewoon even het melden waard omdat de laatste die in mijn directe familie geboren werd, mijn broertje was, en die is nu 15 x'D.

    Aaaw, lief :3
    De kleinste in mijn familie wordt in september alweer twee.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Nou, juni is toch ook nog niet zo lang geleden?

    Ja, ik vind dit gewoon even het melden waard omdat de laatste die in mijn directe familie geboren werd, mijn broertje was, en die is nu 15 x'D.


    Haha xd bij mij was dat...vorrig jaar XD me broertje XD die is nu 1 XD rest is ouder.. op me neefje na dan die in juni is geboren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op komst, ja! Twee zelfs. Twee van mijn nichten van zwanger (zussen van elkaar trouwens). De ene is 24 en het is haar derde kind al en de ander is 22 en het is haar tweede kindje. Ze zijn al behoorlijk ver (even ver, dacht ik zelfs) dus het kan niet lang meer duren (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aww, gefeliciteerd! :D(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een jaar geleden.(nerd)
    Heel leuk voor je, maar ik haat sws kinderen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Soundeffect schreef:
    Op komst, ja! Twee zelfs. Twee van mijn nichten van zwanger (zussen van elkaar trouwens). De ene is 24 en het is haar derde kind al en de ander is 22 en het is haar tweede kindje. Ze zijn al behoorlijk ver (even ver, dacht ik zelfs) dus het kan niet lang meer duren (:

    Oh wat gaaaf!

    Eén van mijn tantes moet half november normaal gaan bevallen. :Y)
    Veel plezier met de kleine. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat het bij ons nog wel even gaat duren.


    Think before you act.

    Ah, gefeliciteerd! Ik hou zo shfjshfjehdjshddjdhdhd veel van kleine kinderen. Ik heb geen idee hoe het bij ons in de familie zit. Het is gewoon mijn moeder, broertje en ik. We hebben geen contact meer met de rest..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    Ah, gefeliciteerd! Ik hou zo shfjshfjehdjshddjdhdhd veel van kleine kinderen. Ik heb geen idee hoe het bij ons in de familie zit. Het is gewoon mijn moeder, broertje en ik. We hebben geen contact meer met de rest..

    Ahhw, dat is jammer ;C