• Wie heeft die film al gekeken? En wat is jouw mening erover? Gewoon benieuwd, hehe. (cat)


    And when we think we've seen it all, life can still suprise us.

    Ik weet niet waarom, maar de titel spreekt me aan (cat) over wat gaat het?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Owh die heb ik voor de helft gezien. Zover ik hem heb gezien vond ik het ergzielig en heb ik keihard gejankt lolol

    Beckett schreef:
    Ik weet niet waarom, maar de titel spreekt me aan (cat) over wat gaat het?

    Ik heb 'm onlangs gekeken. Het gaat over een meisje Taylor, ze krijgt een laptop voor haar verjaardag en ze meldt zich aan op een site waar iedereen van haar school al een account op heeft, zij ook nu. Ze wordt uitgescholden en gepest online door kinderen van haar school, ze wordt ook op school gepest, maar online gaat het veel verder. Na een tijdje kan ze het niet echt aan en probeert ze zelfmoord te plegen, maar ze werd op tijd gered door haar beste vriendin. Daarna gaat ze op therapie en uiteindelijk staat heel de school op tegen de pestkoppen en alles komt goed.
    In het kort uitgelegd hahaha, de film raakte me best wel.


    And when we think we've seen it all, life can still suprise us.

    Nooit gezien, wel over gehoord. Ik zou 'm best eens willen zien, de titel spreekt me aan.


    The universal language of art.

    Ik heb hem gezien. Ik vond het echt een hele mooie film. Trouwens, een tip voor mensen die hem nog willen zien: hij staat gewoon op youtube dus daar kan je hem gratis zien (:


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Ikke, ik vond 'm zo mooi.
    Ik vinde juffrouw Osment ook zo leuk :d

    Ik wil die zien.. Heb er namelijk veel over gehoord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nope, niet gezien en ook geen reclame. Ga die even youtube'n binnenkort. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik moet altijd wenen als ik die zie ;(


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111244
    Hier is er al een topic over
    van vorig jaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmmm schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111244
    Hier is er al een topic over
    van vorig jaar

    Je link gaat naar niks?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111244


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh, wat erg... Er was vorig jaar al een topic over. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ging net de trailer kijken en het lijkt me echt een ge-wel-dige film. Hij is nu aan 't downloaden. (:


    live the life you love

    Nope.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife