• Ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken, maar hij mag niet te duur zijn, rond de 100 euro. Maaarr, ik ben dus inspiratieloos, weet iemand een mooi, goed mobieltje? Het moet een gewone zijn, dus geen uitschuif of uitklap dinges. En hij moet een goeie camera hebben :Y)


    Alis volat propriis.

    Samsung B3410 Star Qwerty Romantic Pink

    Die heb ik ook, die is superfijn & maar 80 euro. (: & De camera is heel goed.
    Ow ik lees nu pas dat je geen uitklapdingen wilt, Is ook touchscreen dus je hoeft hem niet uit te klappen. Je hebt dus twee mogelijkheden (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:13 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LG GW300, ik heb hem ook, alleen de camera is 2.0 megapixel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nokia C3 :Y)
    Hij is rond de honderd euro en in veel kleurtjes, hij heeft een qwerty toetsenbord en hij heeft een vrij goeie camera (:

    plaatje:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    Nokia C3 :Y)
    Hij is rond de honderd euro en in veel kleurtjes, hij heeft een qwerty toetsenbord en hij heeft een vrij goeie camera (:

    plaatje:


    Ik heb de roze ;3


    Me so good.

    samsung star qwerty _O_


    Shoganai i ne~

    Samsung heeft sowieso leuke dingen, maar ik vind de samsung chat wel leuk :d


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Samsung star qwerty is echt een rotding, vind ik dan. ;3


    It's time to be happy again.

    Sweden schreef:
    (...)
    Ik heb de roze ;3


    -boks- Ik heb die bruinige (die helemaal links). Nokia C3s rocken gewoon :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Alles wat met fruit te maken heeft :'D

    Daarmee bedoel ik Blackberry en Apple (: