• Ik had heel de week al z'n kut gevoel,Z'n gevoel van er gaat iets gebeuren maar ik je weet niet wat er gaat gebeuren.
    Dus vamidag zij mijn (ex)vriend laten we hem maar even M noemen op msn 'Kom even naar de kade ik moet even praten',En al met de gedachten van hij maakt het uit.
    Dus ik ga daar op een bankje zitten en M kwam er aan gefietst,Hij gooit letterlijk z'n fiets op de grond en komt naast me zitten.
    Hij zegt zo 'Ja dit gaat geen leuk gesprek worden', dus ik zeg 'Ja dat had ik al verwacht'.
    Toen voelde ik al de tranen in mijn ogen prikken,En toen kwamen de meest pijnlijke woorden uit z'n mond 'Ik zet er een punt achter',en toen hield ik het niet meer ik ben gaan janken als een debiel de steken in mijn lijf waren gewoon bijna ondragelijk.
    Dus even later werd ik weer een beetje rustig en toen vroeg ik 'Waarom dan?',M 'Ja het gevoel is weg'.
    Ik weer 'Hoelang is dat al zo?' M 'Al een tijdje' Ik 'Waarom zei je dat niet meteen?' M 'Ja misschien zou het nog terug komen'.
    Toen heb ik weer zitten huilen als een gek,nja weer rustig geworden en toen hebben we weer een beetje gelachen met elkaar enzoo.
    Maar ik ben gewoon gebroken ook al hadden we maar 2 maanden ik hield echt van die jongen en hij betekende alles voor me.
    We zijn wel als vrienden uit een gegaan en we blijven ook gewoon omgaan met elkaar enzo.

    Voor de gene die mijn zijk verhaal gelezen hebben dankjewel<3
    Loveeyouall<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Jullie berichtjes doen me echt goed dankjewel iedereen<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik voel echt met je mee. Ik weet hoeveel pijn zoiets doet.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ahww, heeel veel sterkte.(flower)
    Zelf weet ik niet hoe dat voelt, want ik ben altijd de bitch die het uitmaakt. Maar van de dingen die mij zijn verteld, maak ik op dat het verschrikkelijk veel pijn doet D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.