• Members of the WAG-gang
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 12:21 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Persuade schreef:
    (...)
    In Ierland.. Mullingar.
    + Zal ik mijn volgende username Inzayn doen = Insane.

    DOEN.
    dat is vet


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Persuade schreef:
    (...)
    In Ierland.. Mullingar.
    + Zal ik mijn volgende username Inzayn doen = Insane.

    klinkt goed


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Refuse schreef:
    (...)

    (krul)

    Je bent snel voor een oma :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    @Malissa, Dankje! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Greenwich schreef:
    (...)

    Mijn beste vriendin is zwanger, haar vriendje weet van niets. Ik moet me mond houden tegen mijn vriendje omdat hij een van de beste vrienden is van haar vriendje. Ik kan haar gewoon niet helpen. Maar ze gaat morgen afspraak maken bij de dokter en dan ga ik mee.
    NH haar zusje heeft haar arm gebroken, op twee plaatsen. Dus dat is nu ook maar afwachten. En haar zusje is dus ook een vriendin van mij.
    Mijn ouders doen de laatste tijd niets anders dan schreeuwen en met spullen gooien en ik zit er altijd maar tussen.
    En ik maak me al weken zorgen over die opleiding die ik ga doen. Ik ben bang dat ik geen vrienden ga maken of dat ik verkeerd heb gekozen.
    Wow, dat is echt te veel in een keer. Maar dat komt vast allemaal goed!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Greenwich schreef:
    (...)

    Mijn beste vriendin is zwanger, haar vriendje weet van niets. Ik moet me mond houden tegen mijn vriendje omdat hij een van de beste vrienden is van haar vriendje. Ik kan haar gewoon niet helpen. Maar ze gaat morgen afspraak maken bij de dokter en dan ga ik mee.
    NH haar zusje heeft haar arm gebroken, op twee plaatsen. Dus dat is nu ook maar afwachten. En haar zusje is dus ook een vriendin van mij.
    Mijn ouders doen de laatste tijd niets anders dan schreeuwen en met spullen gooien en ik zit er altijd maar tussen.
    En ik maak me al weken zorgen over die opleiding die ik ga doen. Ik ben bang dat ik geen vrienden ga maken of dat ik verkeerd heb gekozen.

    Ahw ocharme. Als je wil praten. Mijn deur staat open. Veel sterkte enz. <3


    Tears are words the heart can't say.

    Greenwich schreef:
    (...)

    Mijn beste vriendin is zwanger, haar vriendje weet van niets. Ik moet me mond houden tegen mijn vriendje omdat hij een van de beste vrienden is van haar vriendje. Ik kan haar gewoon niet helpen. Maar ze gaat morgen afspraak maken bij de dokter en dan ga ik mee.
    NH haar zusje heeft haar arm gebroken, op twee plaatsen. Dus dat is nu ook maar afwachten. En haar zusje is dus ook een vriendin van mij.
    Mijn ouders doen de laatste tijd niets anders dan schreeuwen en met spullen gooien en ik zit er altijd maar tussen.
    En ik maak me al weken zorgen over die opleiding die ik ga doen. Ik ben bang dat ik geen vrienden ga maken of dat ik verkeerd heb gekozen.

    Wow, dat is echt teveel voor je om je allemaal zorgen over te maken in een keer! Ik snap dat je je zorgen maakt.. maar dat laatste moet je echt uit je hoofd zetten. Jij maakt zo vrienden echt want je bent een lieverd.


    Everything is worse without music.

    Palestina schreef:
    (...)
    Je bent snel voor een oma :Y)


    Oma poweeeeeerr :Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    En Kubus heeft nu al door dat ik iets geheim voor hem houdt. Terwijl ik het pas sinds vrijdag nacht weet. En ik wil het hem zeggen maar dat kan ik niet. Hij praat zijn mond voorbij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga even kijken wat te eten want mijn ouders zijn heel de dga weg voor de colecite enz te kiezen.


    Tears are words the heart can't say.

    Refuse schreef:
    (...)

    Oma poweeeeeerr :Y)

    (banana)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nikki, is er trouwens al iets waar je Oma heengaat?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Noem eens een idioot beroep wat nooit iemand zal beoefenen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    Noem eens een idioot beroep wat nooit iemand zal beoefenen?


    Putjes schepper.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shaftesbury schreef:
    Noem eens een idioot beroep wat nooit iemand zal beoefenen?

    putjesschepper in de sahara :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind