• Members of the WAG-gang
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 12:21 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, daar dacht ik ook al aan :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga zo naar Ash, denk ik. Als ze wakker is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wow Anne, dat verhaal is echt heftig ):
    Damn hee, wat rot voor Ashley (tenminste; ik neem aan dat het over haar gaat gezien gister.)
    Maar, ze gaat een afspraak maken bij de dokter; waarvoor als ik vragen mag? Wil ze het laten weg halen of weet ze dat nog niet?

    En over je opleiding; je zult heust wel vrienden maken; echt waar. Je komt sowieso met projecten samen in een groepje en er zal vast wel iemand zijn waarmee je kan opschieten. En wat dan nog als je fout gekozen hebt? Je bent jong, je moet keuzes maken. Soms maak je de verkeerde; nou en! Maak je echt geen zorgen over het feit of je wel of geen goede opleiding gekozen hebt. Je merkt het vanzelf wel.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nope. Als ze niets vinden moet ze de voorlopige tijd anar een rusthuis en dan is het zo goed als zeker dat ze nooit meer naar huis komt. Want ze is 100 % hulpehoevend en dat heb je nie tin een rusthuis. Erw as nog 1 otpie maar daar moest ze eerst nog voor in aanmerking komen en dat weten ze nog altijd niet.


    Tears are words the heart can't say.

    Is er iemand die morgen miijn naam wil aanpassen,w an morgen ga ik mee collectie kiezen en ik weet neit wanneer ik thuis ben en ik verander altijd op uur. Dus zou er iemand willen veranderen voor mij?


    Tears are words the heart can't say.

    Refuse schreef:
    Wow Anne, dat verhaal is echt heftig ):
    Damn hee, wat rot voor Ashley (tenminste; ik neem aan dat het over haar gaat gezien gister.)
    Maar, ze gaat een afspraak maken bij de dokter; waarvoor als ik vragen mag? Wil ze het laten weg halen of weet ze dat nog niet?

    En over je opleiding; je zult heust wel vrienden maken; echt waar. Je komt sowieso met projecten samen in een groepje en er zal vast wel iemand zijn waarmee je kan opschieten. En wat dan nog als je fout gekozen hebt? Je bent jong, je moet keuzes maken. Soms maak je de verkeerde; nou en! Maak je echt geen zorgen over het feit of je wel of geen goede opleiding gekozen hebt. Je merkt het vanzelf wel.


    Gaat over haar ja. Ze gaat om het zeker te weten dat ze zwanger is. Want we weten niet 100% zeker of die testen het altijd goed doen, zeg maar. En wat ze dan gaat doen weet ze niet. Eerst nog maar tegen haar vriend zeggen, dan kunnen ze samen overleggen. En hoef ik geen geheim meer te hebben voor mijn vriend.

    Hmm, daar heb je misschien wel een punt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheRogue schreef:
    Nope. Als ze niets vinden moet ze de voorlopige tijd anar een rusthuis en dan is het zo goed als zeker dat ze nooit meer naar huis komt. Want ze is 100 % hulpehoevend en dat heb je nie tin een rusthuis. Erw as nog 1 otpie maar daar moest ze eerst nog voor in aanmerking komen en dat weten ze nog altijd niet.
    wat voor optie?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    TheRogue schreef:
    Is er iemand die morgen miijn naam wil aanpassen,w an morgen ga ik mee collectie kiezen en ik weet neit wanneer ik thuis ben en ik verander altijd op uur. Dus zou er iemand willen veranderen voor mij?


    Ik ben morgen de hele dag thuis, dus ik zou hem wel voor je willen veranderen(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    TheRogue schreef:
    Is er iemand die morgen miijn naam wil aanpassen,w an morgen ga ik mee collectie kiezen en ik weet neit wanneer ik thuis ben en ik verander altijd op uur. Dus zou er iemand willen veranderen voor mij?

    Ik wil opzich wel


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TheRogue schreef:
    Nope. Als ze niets vinden moet ze de voorlopige tijd anar een rusthuis en dan is het zo goed als zeker dat ze nooit meer naar huis komt. Want ze is 100 % hulpehoevend en dat heb je nie tin een rusthuis. Erw as nog 1 otpie maar daar moest ze eerst nog voor in aanmerking komen en dat weten ze nog altijd niet.


    He, verdorie. Dat is echt kut.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheRogue schreef:
    Is er iemand die morgen miijn naam wil aanpassen,w an morgen ga ik mee collectie kiezen en ik weet neit wanneer ik thuis ben en ik verander altijd op uur. Dus zou er iemand willen veranderen voor mij?
    Ik weet niet zeker of ik dan wel thuis ben, hoelaat kun je veranderen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben morgen niet de hele dag thuis, waarschijnlijk dus dat kan ik niet voor je doen, op precies een tijdstip.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shaftesbury schreef:
    (...)wat voor optie?


    Een revaliiecentrum in het ziekenhuis. Maar dat wouden ze echt niet eerst en papa was er op aan het aandringen. Anders was dat mens nooit met die optie gekomen. Kutkliniek.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb dom beroep nodig wat goed betaald, putjesschepper toch niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Greenwich schreef:
    (...)

    Gaat over haar ja. Ze gaat om het zeker te weten dat ze zwanger is. Want we weten niet 100% zeker of die testen het altijd goed doen, zeg maar. En wat ze dan gaat doen weet ze niet. Eerst nog maar tegen haar vriend zeggen, dan kunnen ze samen overleggen. En hoef ik geen geheim meer te hebben voor mijn vriend.

    Hmm, daar heb je misschien wel een punt.


    Ah okee. Ja idd, die testen zijn niet altijd 100% betrouwbaar. Damn hee, dat is echt iets wat je dus écht niet wilt op zo'n leeftijd.

    Nee, niet misschien; het is gewoon zo (:
    Maak je er nou echt geen zorgen over, het komt allemaal wel goed met je studie. Echt waar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.