• Wat is jou ergste gebeurtenis met een leraar?

    Ik werd een keer heel boos op me Frans docent en begon heel erg arrogant te praten.:9~


    I will be.

    Volgens mij ben ik echt een heel lief kind.
    Maar in groep 1 moest ik op de gang omdat ik mijn kralenplankje niet af had of zo iets.


    Food.

    In groep acht; Ik begon met boeken naar mijn lerares te gooien.
    In de eerste; ik had al een enorme kutdag, en ik vertikte het om mee te doen aan L.O. en om me dus om te kleden. Toen werd mijn leraar boos en toen moest ik me gaan melden. Ok, prima. Even later toen ik in de kleedkamer stond hoorde ik hem nog boos afreageren op mijn klas en toen was ik de zaal weer ingelopen en heb ik hem eens goed en 'vriendelijk' verteld dat hij zijn bek dicht moest houden en moest sterven als hij zijn woede voor mij op de klas zou afreageren. :'D
    Nu ben ik niet meer zo hoor, maar die twee jaren waren heel zwaar voor mij d.m.v. persoonlijke problemen.


    your eyes are like stars in the night.

    ik moest in groep 3 na komen ik ben in de menigte van de klas weg gelopen naar buiten _O_
    en in de 1e klas had ik een frans leraar die elke keer"merde"zij (betekend godverdomme srry voor het taalgebruik :'D)on het kleinste dingetje o.o. maar vooral omdat we nederlands praten in plaats van frans :'p (1e klas die vloeiend frans kan spreken onmogelijk o.o tenzij er een wereld wonder is )maar hij zij dus een vaak dat nederlands niet mocht :'p toen heb ik de hele les engels gepraat en een paar andere ook en toen werd hij boos o.O


    Shoganai i ne~

    Och ik heb zo vaak conflicten met leraren(';


    Me so good.

    250x "Ik moet de aantekeningen overnemen" schrijven van mijn natuurkundeleraar, + het hele hoofdstuk "Elektriciteit & Energie" overschrijven.
    Waarom? Ik had een vraag in mijn werkboek overgeslagen. En als 'zijn favoriete leerlingen' een keer helemaal geen huiswerk hadden gemaakt, deed 'ie niks. Die leraar mocht me gewoon niet. Gelukkig heb ik dit jaar geen natuurkunde meer.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    wij hadden eens een keer een lang blijvende invaller voor Duits.

    alleen hij behandelde ons echt SERIEUS als honden!!!
    en hij dacht dat we al vloeiend duits konden spreken terwijl we nog maar 5 lessen hadden gehad!!

    en een keer in de les gaf een meisje haar mening... en hij werd boos!!!
    wow!! niet te geloven!!
    ze hoorde 2 lokalen verder wat hij allemaal zei!!
    en dat was zo van; 'ik ben hier de leraar! niet jullie!!' 'ik mag ALLES want ik ben leraar. jullie mogen niets want jullie zijn leerlingen. 'JULLIE MOGEN NIETS!!' enzovoortz enzovoortzz.... :[

    die vent is ook ontslagen gelukkig! ik had het echt nog nooit zoooo stil gezien in de klas! we durfte niet eens meer te hoesten!!

    en het erge van alles ... na de les begon hij gewoon weer overnieuw!!!

    zo.. lang verhaaltje>__<''


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    dat was vorig jaar bij bio. we hadden het over voortplanting en die leraar zei dat het heel bijzonder was. ik kon mn grote mond weer eens niet houden en zei toen: nou zo bijzonder is het niet, het gebeurd elke dag.' iedereen mij aangapen.
    ik: ja wat? het is toch zo ¬¬


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Afgelopen schooljaar
    Ik snapte een opdracht niet en die had ik toen niet helemaal gemaakt. Moest ik heel veel strafwerk maken voor de volgende dag. Ik had het netjes gedaan. Maar toen werd er een uur verplaatst en hadden we dat vak het vierde in plaats van het vijfde en dat wist ik niet. En ik had dus mijn stafwerk in mijn kluisje laten liggen. Werd ik eruitgestuurd en mocht ik alles nog 2 keer maken:@


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan me nog herinneren bij Biologie op mijn oude school waar ik later vanaf ben gegaan dat ik mijn huiswerk een aantal keer niet af had gehad omdat ik en mijn ouders de vraag niet snapten (ik heb dislektie en het is erfelijk dus 1 van mijn ouders heeft dat dus ook.) Dus die kerel schreef bij elke keer dat ik geen huiswerk af had een kruisje. Dus ik had er 3, zegt ie. "Ja je moet de hele samenvatting over schrijven" Terwijl hij in het begin van het jaar had gezegd, dat hij na het rapport overnieuw begon met kruisjes. Dus ik zei zo tegen hem "Ja zég! Meneer het rapport is net geweest, u hebt gezegd dat u opnieuw begon met kruisjes na een rapport. Dus ik maak het NIET!" Dus ik heb het niet gemaakt en ben naar mijn mentor geweest. Heb hem dat uit gelegd en die zei dat ik hem niet hoefde te maken. Een vriendin van mij en de rest van de klas waren het met mij eens. En wij zijn totaal tegen hem in gegaan. Maarja, mijn mentor deed er verder niks meer aan en uiteindelijk moest ik hem maken. Ik heb hem tenslotte heel erg slordig geschreven, dus hij kon het niet eens lezen x'D En toen was ie boos op mij, maarja ik ging toch van die school af.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik nam met me mobiel eens een foto van de kont van mn wiskundeleraar, keek ie om O.o

    Oh, en we moesten met Biologie ooit iets ontleden. Ik moest met iemand die ik totaal niet mag, gaat hij de ader van dat dode ding kapotprikken, ik kan zó niet tegen bloed, ik ging tegen mn leraar schreeuwen O.o

    WHAHAHAHAAHAHAHAH IK GA HIER DUS ECHT TOTAAAL PLAT. xD


    I will be.

    Ik heb mijn leerkracht uitgescheld voor trut, bitch, profiteur enja, daar was ze niet zo blij mee.


    Olive

    Ik heb een keer tegen mijn engels leraar gezegd dat hij een te grote eigendunk heeft en dat hij zich niet zo moest aanstellen. Hij zei dat mijn vriendin zich aanstelde terwijl ze echt een probleem had, waar van hij de oorzaak was. En je moet niet aan mijn vrienden komen.
    Daarna moest ik met haar samen na de coördinator en onze excuses aanbieden. Ik weigerde tenzij hij dat ook deed, uiteindelijk heb ik het wel gedaan om van dat gezeik of te zijn maar het was duidelijk niet gemeen.

    Die gast heeft me nog jaren kwaad aangekeken, tot hij van school ging. En ik keek altijd vrolijk lachend terug. Zo grappig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    in de tweede; onze techniekdocent was vet boos geworden en begon met hamers en schroevendraaiers door de klas te gooien. omdat iemand iets vraag aan iemand anders.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 1:42 ]


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,