• Wat is jou ergste gebeurtenis met een leraar?

    Ik werd een keer heel boos op me Frans docent en begon heel erg arrogant te praten.:9~


    I will be.

    FredWeasley schreef:
    in de 2e; we hadden kennismakings dag en ik kende maar een paar uit die klas en mijn mentor kende ik ook niet, maar het was de dag van mijn verjaardag en toen had mijn mentor besloten dat de hele klas een liedje voor me moest gaan zingen. Echt waar ik schaamde me kapot.

    Omg, dat had ik op de eerste schooldag van het eerstejaar. Ik moest op een tafel gaan staan >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Op de basisschool werd ik gepest.
    Maar enfin dat boeit niet, dat is over.
    Maar in groep 4 hadden we muziek, tenminste de meester zette een liedje op.
    En iedereen lachte me weer eens uit, ik heb nog steeds geen idee waarom, en de meester deed dat ook. Toen heb ik mijn middelvinger opgestoken en ben ik naar huis gegaan. Ik had geen zin meer om op school te blijven. Mijn moeder was het met me eens, behalve dan dat ik me middelvinger niet op had moeten steken :p

    En vorig jaar had ik economie, en die docent heeft een hekel aan me. En iedereen was aan het kletsen en ik had het hele boek al anderhalve maand af, dus ik ging verder met ander huiswerk. Gaat hij me met een pen in me rug keihard porren. En dat pikte ik niet want hij is altijd onrespectvol, maar ook tegen anderen. En toen heb ik hem een klap in zijn gezicht gegeven. En toen ging de bel, en de docent was te verbrouwereerd om iets te doen en ik kon gewoon pauze houden. :Y)
    Helaas heb ik hem waarschijnlijk dit jaar weer als docent. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •