• Wat is jou ergste gebeurtenis met een leraar?

    Ik werd een keer heel boos op me Frans docent en begon heel erg arrogant te praten.:9~


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    WHAHAHAHAAHAHAHAH IK GA HIER DUS ECHT TOTAAAL PLAT. xD


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    toen ik naar de eerste ging met kennismakings dag kon ik al die leraren nog niet maar er was 1 leraar en die was scheel, maar daar had ik een discussie mee, maar ik keek hem niet aan, lette niet op hem enso, begon hij te roepen:"KIJK ME AAN ALS IK MET JE PRAAT!" maar toen zei ik:"als u mij dan ook nog aan kijkt." maar dat kon hij niet waarderen.. en toen ging hij dreigen:"als je zo door gaat kom je hier niet op school." maar ik kwam er lekker toch. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    in de 2e; we hadden kennismakings dag en ik kende maar een paar uit die klas en mijn mentor kende ik ook niet, maar het was de dag van mijn verjaardag en toen had mijn mentor besloten dat de hele klas een liedje voor me moest gaan zingen. Echt waar ik schaamde me kapot.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    in de 2e; we hadden kennismakings dag en ik kende maar een paar uit die klas en mijn mentor kende ik ook niet, maar het was de dag van mijn verjaardag en toen had mijn mentor besloten dat de hele klas een liedje voor me moest gaan zingen. Echt waar ik schaamde me kapot.

    haha dat had ik ook een keer op mijn verjaardag, en toen hadden we ook nog muziek, dus een dik orkest hahaha xd


    Life is a beautiful struggle

    Twingo schreef:
    (...)
    haha dat had ik ook een keer op mijn verjaardag, en toen hadden we ook nog muziek, dus een dik orkest hahaha xd


    waha XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Een half gevecht ofzo omdat ze me de klas wou uitkrijgen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Uhm in groep 4 heb ik een leraar geslagen omdat ze zei dat ik een 'Achterlijk kind' was, in groep 8 werd ik een keer heel boos op een jongen waarna we gingen vechten... En toen viel hij dus perongeluk van de trap af, kreeg ik de schuld, en heb ik dus gezegd dat hij -leraar- er ook achteraan mag als hij wou. En toen werden mijn ouders gebeld, wat best wel fucked up was want mijn vader was laaiend. Kut basisschool.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    in groep 1 of 2 (weet zo even niet) werd mijn juf boos omdat ik mijn veters niet kon strikken, en toen moest ik in de pauze binnen blijven zodat zij me kon leren veter strikken.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 2:03 ]


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik stond vaker op de gang dan in het klaslokaal x)


    I love you Tim

    Arrogant kijken naar een leraar vind ik nou niet bepaald een erge gebeurtenis.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pfoe, ben eigenlijk best braaf en hou er niet van leraren te stangen, maar wanneer ik voel dat ik onrechtvaardig word behandeld word ik link, wat me brengt tot één gebeurtenis die me altijd zal bijblijven:
    Ik had een betoog, maar dat viel uit omdat de leraar ziek was. De tweede keer dat ik dat betoog moest houden lag ik met griep in bed. Was nog nooit zo ziek geweest. Ik kom op school met een briefje, zei de leraar Nederlands (van het betoog) toen ik aangaf dat ik ziek was: 'Ja, dat hoor ik wel vaker van deze tafel. Je had er dinsdag gewoon moeten zijn.' Dus ik (redelijk pissig, as you can imagine): 'Ik weet niet wat voor achterlijke insinuaties dat zijn, maar ik had het dinsdag te druk met kotsen. En ik heb een brief mee.'
    Nu bleek dat ik me kennelijk had moeten afmelden, wat ik niet had gedaan. Yes, stupid I know, maar om daarom aan te nemen dat ik die griep uit m'n duim zoog om onder dat betoog uit te komen? Nee, dat gaat er heel slecht in bij mij. Klote is dat die vent ook nog m'n mentor was, dus tijdens die mentorgesprekken op school zei ik altijd: 'Ach mam, hoef je niet heen, 't is toch een klotevent.' Lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    In groep 2 hadden we een stagiaire van de PABO en ik mocht hem niet. Toen had ik een keer een jongetje geslagen en ben toen onder de tafels gekropen. De stagiaire kwam naar me toe en ik moest onder die tafel vandaan komen, maar dat vertikte ik toen.


    Think before you act.

    Ik kon ooit eens net op tijd een vliegende pennenzak ontwijken (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Mijn leerkracht aardrijkskunde heeft hele zware smet vrees en hij heeft een handdoek naast de wasbak hangen waar niemand aan mag komen... Ik had ruzie met een meisje uit mijn klas en we waren tegen elkaar aan het schreeuwen... Hij zat daar gewoon te wachten we klaar waren en gooit dat meisje opeens haar pennenzak kei hard tegen mijn hoofd, ik gooi hem terug en toen spuugde ze op mijn hand en die kut leerkracht deed helemaal niks dus ik liep naar die handoek toe en veegde het spuug van mijn hand en riep toen keihard tegen de 'leerkracht' "veel plezier met dat te desinfecteren, viese vuile luilak dat je wel niet bent!!!!"


    lol hij verdiende het hij werd gek ging hij die handoek ook nog eens afspoelen...(flower)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 13:53 ]


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    xD


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.