• 2Krull4U en ik hebben de helppagina een tijdje terug helemaal up-to-date gemaakt. Aangezien dat het nu toch al even zo is, vragen we ons af wat jullie van die pagina vinden.
    Gebruiken jullie hem of stellen jullie liever vragen op het forum? Of misschien weet je alles al of weet je hem zelfs niet staan?

    Daarom heeft 2Krull4U een poll gemaakt:
    http://www.quizlet.nl/polls/18544/heeft-de-helppagina-jou-wel-eens-geholpen/

    Rutger heeft vandaag ook een '?' in de menubalk geplaatst. Die leidt naar de helppagina. ^-^

    Alvast bedankt!

    Edit:
    Een hint om je vraag in de helppagina snel te vinden is 'CTRL + F' samen in te toetsen op je toetsenbord. Dan komt er een schermpje waarin je een zoekwoord kan typen. Als je een vraag hebt over templates, kan je 'templates' invullen en je ziet je vraag daar waarschijnlijk staan mét antwoord. En als je vraag er dan nog niet tussen staat, voegen wij die toe.
    Wij kunnen de helppagina zonder jullie hulp niet realiseren. Denk daar ook even aan, alsjeblieft. (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:17 ]


    Let the Night embrace you

    Lol, die helppagina had ik geloof ik nog niet eens gezien.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, ik heb alles zelf uitgezocht. Maar ik denk dat het zeker wel behulpzaam is.
    Ik zou het trouwens mooier vinden als er ipv een vraagteken gewoon 'FAQ' of 'Help' zou staan.


    everything, in time

    Eigenlijk weinig.
    Ik vraag het meestal aan iemand of op het forum.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn eigenlijke antwoord staat er niet tussen. Het heeft me óóit vast wel eens geholpen, maar niet vaak. Daarnaast wist ik al snel hoe de site in elkaar zat, maar áls ik een vraag had ging ik liever naar het forum. Daar word je vraag direct en dus ook beter uit gelegt.


    Let it come and let it be

    Ik zoek het zelf allemaal uit, want ik ben te lui om het door te lezen (:
    En zoals Void al aangaf, dat vraagteken is niet heel mooi.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:10 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee maar toen ik erop kwam was de help-pagina ook niet up-to-date.
    Ik vind wel dat mensen er vaker op moeten kijken voor ze vragen stellen op het forum aangezien die vragen elke keer gesteld worden en het best irritant word terwijl het op de help-pagina gewoon word uitgelegt.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:14 ]


    Your make-up is terrible

    nee, als ik problemen heb kom ik daar nooit mee verder


    You can't not look cool with a crossbow.

    Void schreef:
    Nee, ik heb alles zelf uitgezocht. Maar ik denk dat het zeker wel behulpzaam is.
    Ik zou het trouwens mooier vinden als er ipv een vraagteken gewoon 'FAQ' of 'Help' zou staan.


    All I have in life, is my imagniation.

    Scotland schreef:
    Ik zoek het zelf allemaal uit, want ik ben te lui om het door te lezen (:
    Dat vraagteken is niet heel mooi.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Nee maar toen ik erop kwam was de help-pagina ook niet up-to-date.
    Ik vind wel dat mensen er vaker op moeten kijken voor ze vragen stellen op het forum aangezien die vragen elke keer gesteld worden en het best irritant word terwijl het op de help-pagina gewoon word uitgelegt.

    Maar het is toch fijner als het gewoon persoonliujk word uitgelegt. De 'help-pagina' is er voor de grote lijnen. Maar de bijzaken legt dat ding niet uit.


    Let it come and let it be

    Enige keren wel ja, maar niet vaak omdat ik quizlet eigenlijk al heel goed snapte voordat ik me aan meldde. (:


    your eyes are like stars in the night.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar het is toch fijner als het gewoon persoonliujk word uitgelegt. De 'help-pagina' is er voor de grote lijnen. Maar de bijzaken legt dat ding niet uit.


    Nee maar bijvoorbeeld die mensen die steeds vragen hoe je een foto bij een story moet plaatsen, dat kan je daar gewoon vinden. Toch vragen ze het elke keer weer.


    Your make-up is terrible

    Hmm, nee, ik ben meer het -eerst zelf uitzoeken dna pas handleidingen lezen-type. Maar het is zeker handig voor mensen die dat dus niet doen of kunnen, alleen dat vraagteken ziet er een beetje maf uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee maar bijvoorbeeld die mensen die steeds vragen hoe je een foto bij een story moet plaatsen, dat kan je daar gewoon vinden. Toch vragen ze het elke keer weer.

    Wat betreft dat soort dingen heb je gelijk ja, maar andere dingen. Hoe bijvoorbeeld series in elkaar zitten. Die vraag kan de 'help-pagina' niet goed beantwoorden, naar mijn mening.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar het is toch fijner als het gewoon persoonliujk word uitgelegt. De 'help-pagina' is er voor de grote lijnen. Maar de bijzaken legt dat ding niet uit.

    Daar kan ik wel inkomen, maar het probleem is dat wij echt heel vaak topics over dezelfde vraag moeten sluiten die ook op de helppagina staat. Vaak krijgen die mensen dan wel persoonlijk antwoord, maar die bijzaken staan er evenmin bij.
    Als jij een vraag hebt die niet specifiek wordt uitgelegd in de helppagina of het is een bijzaak, dan mág je ook gewoon een topic openen op het forum. Het subforum vragen is er nog altijd en zal ook niet verdwijnen door de helppagina. ^-^

    edit:
    CountMeIn schreef:
    (...)
    Wat betreft dat soort dingen heb je gelijk ja, maar andere dingen. Hoe bijvoorbeeld series in elkaar zitten. Die vraag kan de 'help-pagina' niet goed beantwoorden, naar mijn mening.

    Kijk, nu heb je ons geholpen door te zeggen dat dat niet goed uitgelegd is en heb ik het aangepast en verduidelijkt. ^^
    Ik hoop dat het nu duidelijk is en anders dan probeer ik het nog duidelijker te maken tot ik erbij neerval. :3

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:30 ]


    Let the Night embrace you