• Hier onweert het nu. En ik ben nu best bang.
    Vroeger was ik dat ook altijd.
    Het was 1 keer heel erg dan ben ik bijna eens onder een bank gekropen.

    Om het topic nuttig te houden bij wie onweert het nog?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Massimo schreef:
    Bij mij dondert het nu nog steeds, al van gisterennacht en de lucht had een groene kleur, wat volgens mij niet normaal is ;d maar ja, dit onweer zijn we de laatste dagen in België al gewoon..


    Het is was bijna de heel zomer aan het regen.
    Terwijl het zonnetje eigelijk moest schijnen.
    Ik ben voor twee weken met mijn ouders naar Italie geweest.
    Daar scheen de zon maar het heeft 2 dagen geregend dan was de zon er weer.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hier onweert het al van gisterennacht, ik denk half 1 of zo >< ik word echt serieus zot, 't moet gewoon stoppen.

    oke bij ons onweert het nu ook!
    al heel de nacht!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Massimo schreef:
    Bij mij dondert het nu nog steeds, al van gisterennacht en de lucht had een groene kleur, wat volgens mij niet normaal is ;d maar ja, dit onweer zijn we de laatste dagen in België al gewoon..

    Dat is niet normaal, neen, want zulke lucht hadden wij op Pukkelpop en je ziet wat ervan gekomen is ...

    Hier nu ook heel erg :/ gister was het maar voor 10 minuten heel lichtjes maar dit is eng


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben echt bang nu, ik ben vannacht echt veel wakker geworden en onder mijn lakens gekropen in de hoop dat ik het minder zou horen.

    het is bij ons al terug begonnen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Escritura schreef:
    Hier nu ook heel erg :/ gister was het maar voor 10 minuten heel lichtjes maar dit is eng


    Ja het is inderdaad eng. We kunnen een clubje beginnen. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Onweer hier is niet lief(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Hier ook. Dat is wel lastig als je wilt gaan slapen.
    Maar als het vanavond nog zo is blijf ik weer op.
    Misschien tot drie uur dan maar mijn ouders moggen
    het dan weer niet merken anders zou ik erbij zijn.
    Gisterennacht lukte mij dat gelukkig.


    Ik ben blijven liggen met het deken over mijn hoofd. Maar nu word het gevaarlijk donker/groenig...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik lag rustig te slapen tot drie kwartier geleden >.< En toen kwam dat stomme onweer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Abrazo schreef:
    Ik ben echt bang nu, ik ben vannacht echt veel wakker geworden en onder mijn lakens gekropen in de hoop dat ik het minder zou horen.


    Vroeger deed ik dat ook. Of mijn hoofd onder het kussen.
    Maar dat hielp allemaal niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hier onweert het al van gisterenavond, 23u ofzo. En nu nog altijd, dus dat begint te tellen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Escritura schreef:
    Ik lag rustig te slapen tot drie kwartier geleden >.< En toen kwam dat stomme onweer


    Laat ons hopen dat het niet de hele dag is
    en dat het straks over gaat.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Vroeger deed ik dat ook. Of mijn hoofd onder het kussen.
    Maar dat hielp allemaal niet.

    Dee ik vroeger ook . Ik dee vaak 10 lagen dekens over me heen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor