• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]

    Ik stoot mijn teen aan alles wat los of vast zit, en ik loop tegen deuren en lantaarnpalen aan of stoot mijn hoofd tegen de muur in mijn slaap. Meestal zit ik een paar seconden 'FUUUUUUUUUUCKKKK' maar daarna is het meteen over. Ik weet het eigenlijk niet, gemiddeld?

    jaah, heb aantal tatoo's wat niet al te fijn voelt zown naald onder je huid 8D Aantal brandwonden en littekens xD dus ik heb aardig grote pijngrens 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Dat hangt er vanaf. Pijn als pitsen, daar kan ik niet tegen, maar pijn als in krabben gaat me dan juist heel goed af.


    Let the Night embrace you

    Ik heb twee broers, ik ben wel wat gewend ja :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nee, ik ben een watje.

    volgens mijn moeder heb ik een hoge pijngrens..
    maar dat ligt aan de situatie denk ik..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Stonem schreef:
    Ik niet, volgens mij ligt mijn pijngrens eerder extreem laag.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mja, ik heb een best hoge pijngrens :)


    Bad decisions make good stories.

    Heel erg, moet ook wel. Ik had laatst na een kamp 20 blauwe plekken op mijn benen, haha. Heb net een piercing laten zetten, mmm. Nergens pijn heb ik, :3
    Ik ben wel heel snel moe? haha


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Hmm, redelijk hoog denk ik...

    Maar toen de hond in mijn gezicht beet..... Oh man.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Stonem schreef:
    Ik niet, volgens mij ligt mijn pijngrens eerder extreem laag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lichamelijk wel ja, je kunt me knijpen slaan en schoppen wat je wilt, echt pijn voel ik niet. Ik ben het best wel gewend. En dan heb je nog mentale pijn, daar kan ik echt kapot aan gaan, daar kan ik helemaal niet tegen.

    Totaal niet! :D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ik weet niet,, ik huil niet snel maar het doet wel pijn, als ik me pijn doe dan vloek ik meestal gewoon en niet meer...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.