• Mijn moeder was gisteren in de tuin bezig. En mijn buurjongens moesten van hun moeder de garage schoonmaken aan de buitenkant. Maar ze begonnen onderaan ipv bovenaan, wat dus niet logisch is. Dus die moeder zo zeggen dat ze het fout deden. Zegt die jongste zo (die is 12 ofzo) ''Maar mam, we doen beide gymnasium, daarmee wordt je echt geen schoonmaker hoor, hoe moeten wij dan weten hoe we moeten schoonmaken''. Ik heb echt in een deuk gelegen toen ik dat hoorde :'D Die moeder toen zo ''Maar dan kan je wel logisch nadenken toch?'' Ghehe, stomme kinderen (joehoe)


    -

    Haha, ik begon vroeger ook altijd onderaan... Nu wel bovenaan gelukkig


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ghehe, uitgeluld door je eigen moeder :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Whaha lol!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hmm, bij mij zeggen ze altijd als ik iets niet weet:'En jij zit op Gymnasium?' Daar kan ik zó niet tegen (cat)

    Je begint een huis toch ook van beneden af te bouwen?(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tuesday schreef:
    Hmm, bij mij zeggen ze altijd als ik iets niet weet:'En jij zit op Gymnasium?' Daar kan ik zó niet tegen (cat)

    Ik gebruik mijn niveau ook altijd als excuus als ik iets niet weet, en dat ik blond ben (joehoe)


    -

    Uneventful schreef:
    Je begint een huis toch ook van beneden af te bouwen?(cat)

    Als je onderaan begint dan komt als dat smerigheid van boven naar beneden en dan kan je dat alsnog weer schoonmaken :W


    -

    Hahaha geniaal.
    Zul je zien dat ze uiteindelijk zo ver zakken dat ze geen andere keuze hebben dan schoonmakers worden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.