• Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - StoryBelle - Ingeleverd
    - Hel - Ingeleverd
    - Void - Uitgestapt
    - FilmReel - Ingeleverd
    - CountMeIn - Ingeleverd
    - Litwick - Ingeleverd
    - MisPattinson - Ingeleverd
    - Feorge - ingeleverd
    - Yarrow - Ingeleverd
    - C18 Ingeleverd
    - Prudence - Ingeleverd
    - Dudley - Ingeleverd
    - slowpoke - Ingeleverd
    - Oublier - Ingeleverd
    - ZivaDavid - Ingeleverd
    - Dsend - Ingeleverd
    - TheMalfoys - Ingeleverd
    - Mendacium - ingeleverd
    - Togepi - Uitgeschreven
    - LadyStyles - Uitgeschreven
    - Ignorances - Ingeleverd
    - Fidem - Ingeleverd
    - Fall - ingeleverd
    - Pariah - Ingeleverd
    - 1xmichellax1 - Ingeleverd

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    De eerste opdracht zal bestaan uit het schrijven van een verhaal door middel van afbeeldingen en gegeven dingen. Ik zal voor personages en omgeving een aantal afbeeldingen geven. Twee personen mogen één afbeelding hebben, eerste komt, eerste maalt. Ook zal ik een paar quotes/zinnen geven die in het verhaal verwerkt moeten worden. Ook hierbij mogen weer twee personen per quote zijn. Er moet één quote door elke deelnemer gekozen worden. Meer mogen er in verwerkt worden, maar hiervoor worden geen extra punten gegeven.

    Kijk in de story voor de lijsten!

    Het verhaal beslaat minstens 400 woorden.
    Inleverdatum: 3 September 24:00



    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 19:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2011 - 20:38 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Lang leve de universiteit. Kwam er vandaag achter, dat ik morgen voor 12 uur zowel via hhet internet als schriftelijk een best grote opdracht in moest leveren. Wat ze ons dus niet verteld hadden.


    Das ***. Ik heb een stomme engelse leraar die kennelijk niet weet dat we ook nog ander huiswerk hebben dan alleen zijn mega veel grote opdrachten. Stomme leraren :(


    Happy Birthday my Potter!

    Wanneer denk je de beoordeling klaar te hebben i.v.b.m. je vele huiswerk enzo?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben er hard aan bezig om vanavond de beoordeling online te hebben staan. Anders morgen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:37 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik ben er hard aan bezig om vanavond de beoordeling online te hebben staan. Anders morgen.


    Okee, doe maar rustig aan hoor. Ik wilde het gewoon weten ;)


    Happy Birthday my Potter!

    ohh my..
    nu ben ik zenuwachtig, bang en gestresseerd


    Cool, neat, swell -Cry

    Oublier schreef:
    ohh my..
    nu ben ik zenuwachtig, bang en gestresseerd


    Mond houden jij, schrijfwondertje :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Oublier schreef:
    ohh my..
    nu ben ik zenuwachtig, bang en gestresseerd


    Ik ook hoor... (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Litwick schreef:
    (...)

    Mond houden jij, schrijfwondertje :Y)

    moet jij juist zeggen! :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Oublier schreef:
    (...)
    moet jij juist zeggen! :Y)


    Hmpf, ik ben echt niet zo goed hoor. Niemand die mij tot de top schrijfsters van Q vind behoren.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik val toch af. Ik ben namleijk slechte schrijfster zie mijn story's maar. 9 abbo's verder kom ik niet(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    Ik val toch af. Ik ben namleijk slechte schrijfster zie mijn story's maar. 9 abbo's verder kom ik niet(huil)


    Kijk never, ever nooit naar je aantal abo's/bladwijzers/kudo's/reacties! Dat heeft niks te maken met hoe goed je bent!


    Happy Birthday my Potter!

    Trouwens, als je denkt dat je slecht ben moet je daar juist iets aan doen. Veel schrijven, veel lezen, en werken aan je eigen schrijfstijl en grammatica.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 19:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -preekmodus aan-

    Ik heb deze wedstrijd niet zozeer voor mijzelf georganiseerd, maar voor de users van quizlet, jullie dus. Deze wedstrijd is om jullie uit te dagen met de opdrachten, jullie het vertrouwen te geven 'out of the box' te denken en jullie die kans ook te geven en het belangrijkste, om jullie te helpen betere schrijvers te maken en jullie dan ook tips mee te geven. Dit is ook de reden dat ik zo lang doe over jureren, ik lees elk verhaal aandachtig en geef dan ook een goed overdacht commentaar, waarin ik goede punten aan duidt en vooral ook aanmerkingen maak op punten die verbeterd kunnen worden en waar je op moet letten.

    Ja, aan het einde van deze rond vallen er mensen of, maar het is dan wel aan jullie iets met mijn commentaar te doen, desnoods jullie verhaal te herschrijven later en betere schrijvers worden. Dus neem mijn commentaar ten harte en doe er hierna nog wat mee, het helpt echt om dat te doen. Stop vooral niet met schrijven, doe mee aan meer wedstrijden en doe er alles aan om te verbeteren.

    -preekmodus uit-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    _O_ sometimes your preaching mode is awesome.
    Ahum.
    Ik zal je commentaar goed lezen als het online staat. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Litwick schreef:
    (...)

    Kijk never, ever nooit naar je aantal abo's/bladwijzers/kudo's/reacties! Dat heeft niks te maken met hoe goed je bent!

    Mee eens. Eén na laatste post bij dit topic, yeah.
    Fuuuu laatste kennelijk 8D

    Hee vet, de melding van 'dit topic heeft 300 posts bereikt' kun je wissen, trololol.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 19:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste