• Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - StoryBelle - Ingeleverd
    - Hel - Ingeleverd
    - Void - Uitgestapt
    - FilmReel - Ingeleverd
    - CountMeIn - Ingeleverd
    - Litwick - Ingeleverd
    - MisPattinson - Ingeleverd
    - Feorge - ingeleverd
    - Yarrow - Ingeleverd
    - C18 Ingeleverd
    - Prudence - Ingeleverd
    - Dudley - Ingeleverd
    - slowpoke - Ingeleverd
    - Oublier - Ingeleverd
    - ZivaDavid - Ingeleverd
    - Dsend - Ingeleverd
    - TheMalfoys - Ingeleverd
    - Mendacium - ingeleverd
    - Togepi - Uitgeschreven
    - LadyStyles - Uitgeschreven
    - Ignorances - Ingeleverd
    - Fidem - Ingeleverd
    - Fall - ingeleverd
    - Pariah - Ingeleverd
    - 1xmichellax1 - Ingeleverd

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    De eerste opdracht zal bestaan uit het schrijven van een verhaal door middel van afbeeldingen en gegeven dingen. Ik zal voor personages en omgeving een aantal afbeeldingen geven. Twee personen mogen één afbeelding hebben, eerste komt, eerste maalt. Ook zal ik een paar quotes/zinnen geven die in het verhaal verwerkt moeten worden. Ook hierbij mogen weer twee personen per quote zijn. Er moet één quote door elke deelnemer gekozen worden. Meer mogen er in verwerkt worden, maar hiervoor worden geen extra punten gegeven.

    Kijk in de story voor de lijsten!

    Het verhaal beslaat minstens 400 woorden.
    Inleverdatum: 3 September 24:00



    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 19:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2011 - 20:38 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mudblood schreef:
    Ik wil mijn kat ook Voldemort noemen. :Y)
    "Lord Voldemort! Het eten staat klaar! Kom maar bij het baasje!"


    moet je eigenlijk zo'n kat hebben met een platte snuit...


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    moet je eigenlijk zo'n kat hebben met een platte snuit...

    Ik ga stad en land afzoeken om zo'n kat. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Man, ik ben bezig met de inleiding en zit nu al over de 400 woorden. Is het erg als het wat langer wordt?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ik ga stad en land afzoeken om zo'n kat. :Y)


    Misschien zijn ze wel op marktplaats te vinden ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Feorge schreef:
    Man, ik ben bezig met de inleiding en zit nu al over de 400 woorden. Is het erg als het wat langer wordt?


    je moet minstens 400 woorden doen. Hoeveel het er uiteindelijk zijn, maakt niet uit, zolang het er maar minstens 400 zijn x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Litwick schreef:
    BloodyGum > Litwick


    !!!


    Happy Birthday my Potter!

    O ja, ik moet mijn naam hier even veranderen. ^^
    Ik ben nu Dudley en ik was eerst Mudblood. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ecanus, heb je opdracht 1 aangekregen? ^^ :3(flower)


    once a directioner, always a directioner.

    -Heeft voor de laatste keer enkele dingen aangepast- [Als het wordt toegestaan tenminste]
    MUH. En nu moet ik dan toch echt aan de slag. o.o


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Okay mensen, mijn laptopadapter is kapot, waardoor ik de komende dagen niet/nauwelijks online ga zijn. Als het goed is, krijg ik maandag een nieuwe, dan zal ik alles updaten, dus ik vraag een béétje geduld van jullie. Ik heb alle inzendingen en zal ze er maandag inzetten, net als dat ik username veranderingen dan er in ga zetten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Escritura Goes NurseJoy

    (Yay for the Pokemon Hype)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ecanus schreef:
    Okay mensen, mijn laptopadapter is kapot, waardoor ik de komende dagen niet/nauwelijks online ga zijn. Als het goed is, krijg ik maandag een nieuwe, dan zal ik alles updaten, dus ik vraag een béétje geduld van jullie. Ik heb alle inzendingen en zal ze er maandag inzetten, net als dat ik username veranderingen dan er in ga zetten.


    Ow, vandaar. Ik vond het al raar aangezien je altijd alles goed bijhoud :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ecanus schreef:
    Okay mensen, mijn laptopadapter is kapot, waardoor ik de komende dagen niet/nauwelijks online ga zijn. Als het goed is, krijg ik maandag een nieuwe, dan zal ik alles updaten, dus ik vraag een béétje geduld van jullie. Ik heb alle inzendingen en zal ze er maandag inzetten, net als dat ik username veranderingen dan er in ga zetten.


    We can wait. (A)


    once a directioner, always a directioner.

    Buh, het ziet er naar uit, dat ik toch vandaag mijn nieuwe adapter niet krijg. Jullie zullen dus nog wat langer moeten wachten..

    Denk er om, nog maar 6 dagen om in te leveren of uitstel te vragen!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Buh, het ziet er naar uit, dat ik toch vandaag mijn nieuwe adapter niet krijg. Jullie zullen dus nog wat langer moeten wachten..

    Denk er om, nog maar 6 dagen om in te leveren of uitstel te vragen!

    It's okay. ^^


    once a directioner, always a directioner.