• Haai :3 Een vriendin van mij en ik willen vanavond een heel enge film kijken, maar we weten niet welke xd Dusss, wie kent er enge films? :Y)

Alis volat propriis.

Trivium schreef:
    (...)
    Ja The Nightmare On Elmstreet vond ik ook eng o.O

Kijk Worms da´s egt vett

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Een film waarin een groepje vrouwen een grot in gaat. Maar ik weet even niet meer hoe die heet.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Taize schreef:
    Een film waarin een groepje vrouwen een grot in gaat. Maar ik weet even niet meer hoe die heet.

The Descent ja! Die is ook fuuuu eng.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Illuminati schreef:
    (...)
    Die is saai x'D

OT: Ik ken een film, met zombies en die is zóooo eng .___. Alleen ik weet niet meer hoe die heet.
    En Tamara ofzo was ook zo'n horror/thriller maar die was niet zo eng.

Dawn of the Dead?

"Stay beautiful. Keep it ugly."

Unrest, The Nun, One Missed Call

[ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 14:22 ]

Hide and Seek (no_chears)

-

Genius schreef:
    Hide and Seek (no_chears)

Die lijkt ons gaaf, alleen hij heeft 3 seeders ofzo, dus hij download friggin langzaam T.T

Alis volat propriis.

Ik ken een film over vriendinnen die ontdekkingen willen gaan doen in een grot maar er zitten allemaal vieze beesten, mormels,.. maar wat is die titel nu weer ? Hij was wel eng en vuil.

[ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 15:05 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Trivium schreef:
    (...)
    Die lijkt ons gaaf, alleen hij heeft 3 seeders ofzo, dus hij download friggin langzaam T.T

Wees blij, ik vond die film doodeng :'D Maar ik ben eigenlijk heel snel bang haha.

-

The diary of Ellen Rimbauer.

[ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 15:07 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Friday the 13th
    Final Destination's
    Ik ben niet zo'n fan van horror ;x

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

REC, the hills have eyes, the ring.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

The Ring.

It's going to be difficult, but not impossible.

the Ring??

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

One Missed Call

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad