• Haai :3 Een vriendin van mij en ik willen vanavond een heel enge film kijken, maar we weten niet welke xd Dusss, wie kent er enge films? :Y)


    Alis volat propriis.

    Rec.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Insidious


    Here & Now

    Martyrs, al is dat eerder een zieke film dan eng.


    As travars

    It. Die keek ik op de camping met een groepje in mijn tent. Volgens mij heeft heel de camping mij horen gillen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Euh, Saw, I guess? AH GADVER DIE VARKENS. Oké, Jigsaw - het brein achter alles - had dus zo'n val gemaakt. En een man of vrouw werd vastgeketend in een soort stenen kuil. Er werden dode varkens door een soort verpulveraar met messen ofzo die ronddraaiden gegooit. Dus al die dode varkensresten en het varkensbloed en -vet vielen op die man, DUS HIJ VERDRONK IN DODE VARKENS. eeeeww eeeew. En zo'n vrouw moest met haar hand in een pot met zuur om de sleutel te vinden die haar kon bevrijden, anders werd haar ruggengraat uit elkaar gerukt en dus heel haar hand verschrompelde eeeeeeww. Ik zat het meest van de tijd achter een kussen verscholen, maar MAN. en ik heb een fobie voor clowns, en jigsaw had een clownsmasker. gadver, ik haat horror.

    Silent Hill.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    horror grimm
    maar de echte naam weet ik niet(zip)
    ik kon de hele nacht niet slapen van de nachtmerie's


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Rec.

    Fucking eng omdat je het echt ziet vanuit de camera van die mensen die erin spelen, je ziet dus alleen wat hun zien via die camera :3


    Trust me. I'm the doctor

    the mist
    val je wat makelijker in slaap

    The Grudge.

    Why didn't anybody mention that movie before? o.o

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 17:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Insidious
    Drag me to hell
    A nightmare on Elmstreet
    The new daugther (is niet echt eng maar wel spannend :))


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    Insidious
    Drag me to hell
    A nightmare on Elmstreet
    The new daugther (is niet echt eng maar wel spannend :))


    Drag me to hell was niet eng, eerder hilarisch en redelijk vies :Y) Insidious is ook niet heel erg eng, zitten af en toe schrikmomenten in, voor de rest een goed uitgedachte film, alleen niet echt eng.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    kan niet echt kiezen tussen it en mirrors

    Moriarty schreef:
    Martyrs, al is dat eerder een zieke film dan eng.


    Mee eens. Ik kan vrij goed tegen horrors en thrillers, maar bij Martyrs kreeg ik toch even kippenvel omdat heel het idee daar eigenlijk gewoon walgelijk is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ecanus schreef:
    The Grudge.

    Why didn't anybody mention that movie before? o.o


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense