• Haai :3 Een vriendin van mij en ik willen vanavond een heel enge film kijken, maar we weten niet welke xd Dusss, wie kent er enge films? :Y)


    Alis volat propriis.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Mee eens. Ik kan vrij goed tegen horrors en thrillers, maar bij Martyrs kreeg ik toch even kippenvel omdat heel het idee daar eigenlijk gewoon walgelijk is.

    Waar gaat dat dan over? ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    When a stranger calls.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Laserquest schreef:
    (...)
    Waar gaat dat dan over? ._.


    NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN.
    Het gaat over een organisatie die jonge meisjes (omdat zij het beste zijn voor hun 'experiment') ontvoert en opsluit in goed beveiligde kelders van gewone huizen van doodgewone gezinnen (die zitten uiteraard mee in het complot). Daar worden ze dagelijks gemarteld, maar echt verschrikkelijk gemarteld in verschillende fases. Bijna iedereen sterft nog voor ze het uiteindelijke doel hebben bereikt. Maar in de film volgen ze een bepaald meisje dat het 'doel' haalt (nadat al haar vel er is afgestroopt enzo). En wat was het doel? Die mensen martelde hun zodanig dat ze zo goed als dood zijn en 'het licht' (= de hemel) zien en dan kunnen vertellen hoe de hemel eruit zal zien. En ergste van al: Dat meisje had dus uiteindelijk de hemel gezien en ze had het vertelt aan de bazin van die hele organisatie en nog voor ze het aan iemand anders heeft verteld, pleegt ze zelfmoord. Conclusie; de martelingen zullen verder blijven gaan tot ze opnieuw hebben dat 'het licht' zal zien.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 18:19 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN.
    Het gaat over een organisatie die jonge meisjes (omdat zij het beste zijn voor hun 'experiment') ontvoert en opsluit in goed beveiligde kelders van gewone huizen van doodgewone gezinnen (die zitten uiteraard mee in het complot). Daar worden ze dagelijks gemarteld, maar echt verschrikkelijk gemarteld in verschillende fases. Bijna iedereen sterft nog voor ze het uiteindelijke doel hebben bereikt. Maar in de film volgen ze een bepaald meisje dat het 'doel' haalt (nadat al haar vel er is afgestroopt enzo). En wat was het doel? Die mensen martelde hun zodanig dat ze zo goed als dood zijn en 'het licht' (= de hemel) zien en dan kunnen vertellen hoe de hemel eruit zal zien. En ergste van al: Dat meisje had dus uiteindelijk de hemel gezien en ze had het vertelt aan de bazin van die hele organisatie en nog voor ze het aan iemand anders heeft verteld, pleegt ze zelfmoord. Conclusie; de martelingen zullen verder blijven gaan tot ze opnieuw hebben dat 'het licht' zal zien.


    holy fuck:|

    OT: Van het meisje van The Exorcist word ik al bang, dus de film zelf moet denk ik nog veel enger zijn, en misschien Child's Play? Brrrrr...

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 18:25 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Padalecki schreef:
    (...)

    Mee eens. Ik kan vrij goed tegen horrors en thrillers, maar bij Martyrs kreeg ik toch even kippenvel omdat heel het idee daar eigenlijk gewoon walgelijk is.


    Ja inderdaad, ik ben serieus nog twee dagen daarna er misselijk van geweest. :/


    As travars

    Gaelic schreef:
    (...)

    Zombieland?
    Resident Evil? :D

    Resident evil is niet eng.


    They fell in love, didn't they?

    Drag me to hell was niet eng, eerder hilarisch en redelijk vies Insidious is ook niet heel erg eng, zitten af en toe schrikmomenten in, voor de rest een goed uitgedachte film, alleen niet echt eng.

    meid jij hebt stalen zenuwen bij insidious flipte ik xD
    1 tip :
    -kijk de film als het donker is in je eentje, doe de lamp uit en kijk de film met oordoppen.

    Voor meer effect :Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Hysteria, japanse/koreaanse horror, damn, wat moest ik huilen van schrik na die film XD


    I hope heaven needs you more than I do now.