• Ja, door die aanrijding zit ik nu alleen thuis en ik verveel me dood. Dus wie er een story heeft, geef het maar. Met lezen heb ik nog iets te doen.
    Even voor de duidelijkheid:
    Ik lees:
    - Twilight
    - Fantasy
    - One Direction
    - Gone
    - Harry Potter

    Geen:
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber (ik lees er nu een en dat is meer dan genoeg)
    - Pro-ana (bedenk ik me nu pas, dus geeft niet als je me dan al zo'n story hebt gestuurd)

    So, thank you als je - je verhaal hier zet (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:41 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Ik heb 2 Twilight verhalen. De ene is afgelopen en de andere daar ben ik net mee begonnen :3
    Till the world ends - Twilight


    Gaat over Jacob, Seth en Matt (ja, deze heb ik zelf bedacht xd) Dit verhaal is al afgelopen. Deze gaat over een verlegen meisje die Kittie heet, maar in de andere is ze juist het omgekeerde en heel brutaal :P
    en de andere:
    I like you boy - Twilight


    Gaat ook over Jacob en Paul. Met dit verhaal ben ik net begonnen :3

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 12:46 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Show the world who you really are - Fred Wemel


    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chicary schreef:
    Ik heb 2 Twilight verhalen. De ene is afgelopen en de andere daar ben ik net mee begonnen :3
    Till the world ends - Twilight


    Gaat over Jacob, Seth en Matt (ja, deze heb ik zelf bedacht xd) Dit verhaal is al afgelopen. Deze gaat over een verlegen meisje die Kittie heet, maar in de andere is ze juist het omgekeerde en heel brutaal :P
    en de andere:
    I like you boy - Twilight


    Gaat ook over Jacob en Paul. Met dit verhaal ben ik net begonnen :3

    Die eerste heb ik al helemaal gelezen :3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    "I owe you"
    "You don't owe me anything, Draco"
    "Yes I do, I owe you my life






    Dit verhaal wordt geschreven door:
    FeltCliffe
    &
    Obliviatum



    "Everybody it watching."
    "Then, lets give them what they're waiting for."

    I'm not supposed to love you,
    I'm not supposed to care,
    I'm not supposed to live my life
    wishing you were there.
    I'm not supposed to wonder
    where you are or what you do.
    I'm sorry I just can't help myself,
    I fell in love with you.



    Draco Malfoy krijgt een brief waarin hij uitgenodigd wordt mee te doen aan een programma voor Wizard TV.
    Draco neemt het aanbod aan, ookal weet hij niet wat The Watching Wizard House eigenlijk is.
    Op hetzelfde moment krijgt ook Harry Potter een brief. Beide jongens doen aan het programma mee zonder te weten dat hun leven zal veranderen.


    # Personages van J.K. Rowling
    # Sex & Homoseksualiteit
    # Gebaseerd op Big Brother
    # Neem een Abo, we waarschuwen NIET




    "Love sees with the heart and not with mind."
    -Shakespeare

    I always had the feeling like everyone is expecting something from me.
    My father expects me to be a perfect, pureblood Malfoy.
    My mother expects me to have pureblood children.
    The other Slytherins expect me to be their leader.

    There is only one person who doesn’t expect something, Harry Potter.
    And now Voldemort expects me to kill him.


    # Ik gebruik Engelse namen
    # De personages zijn verzonnen door J. K. Rowling
    # Er kan sex in voorkomen
    # Dit verhaal is geschreven alsof Draco en Harry vrienden zijn geworden in het aller eerste verhaal en Harry is ingedeeld bij Slytherin

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 16:15 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    ik heb een verhaal, ik weet niet of je het leest, (kijk maar op profiel als je wil lezen)

    mijn hp-story:
    The life of a Weasley
    hij speelt zich af in de toekomst en gaat over de kleinkinderen van de hp-personages
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    It takes five, to stay alive. •Twilight.
    Bringin' on the fire • Zayn Malik.
    Seven Deadly Sins |DM|


    Hope you like it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.



    If she's got a nice smile, then that makes everything else worth while - Zayn Malik.


    Love is louder than the pressure to be perfect - Zayn Malik.


    To infinity and beyond •

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!

    Ik kan je 'zielen die we met ons meedragen' adviseren. Maar dat is onbekende personen. Maar wel echt prachtig. Mijn mooiste story van Quizlet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.



    Jadis heeft een gruwelijk leven gehad. Ze is mishandelt, gemarteld en verwaarloosd omdat mensen haar verafschuwen, alleen door haar afkomst.
    Ze is de dochter van iemand waar de wereld bang voor is, een secreet wat geen liefde of iets dergelijks kent, alleen haar meester waarvoor ze haar leven kan geven.

    Maar wanneer ze door iemand wordt gered en op Hogwarts terecht komt veranderd haar leven voorgoed. Ze wordt achtervolgd door de mensen die haar terug willen.
    Tegelijkertijd leert ze ook de liefde, vriendschap en magie kennen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 500 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 23:09 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman