• Ja, door die aanrijding zit ik nu alleen thuis en ik verveel me dood. Dus wie er een story heeft, geef het maar. Met lezen heb ik nog iets te doen.
    Even voor de duidelijkheid:
    Ik lees:
    - Twilight
    - Fantasy
    - One Direction
    - Gone
    - Harry Potter

    Geen:
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber (ik lees er nu een en dat is meer dan genoeg)
    - Pro-ana (bedenk ik me nu pas, dus geeft niet als je me dan al zo'n story hebt gestuurd)

    So, thank you als je - je verhaal hier zet (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:41 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb 3 one direction, 1 voetbal.

    Look at my profile, babe.

    Trouwens is dit niet wat laat!


    Firm believer of all that is magic

    ik heb verschillende stories van hp

    dus als je nog interesse hebt zou ik zeggen neem een kijkje op mijn profiel (A)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    ~PotterYube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12

    Is dit wat?
    Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    De zeilen zijn rood, mijn lief - Niall Horan


    We can not do great things in this world. We can only do small things, with great love.

    MIDNIGHT CITY • Fred Weasley



    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?

    Al snel ontwikkeld Aileen haar liefde voor magische creaties, maar daarbij ontwikkeld ze ook haar liefde voor iets onmogelijks. Nu staat ze voor een belangrijke keuze, maar als de keuze gemaakt word is het eigenlijk al te laat. Hoe zal dit aflopen?



    ____________

    Wake me up, a new riddle is born.


    Adin, dochter van Lord Voldemort, heeft een gruwelijke hekel aan alles wat in haar leven komt. Noch de bloemen die bloeien, noch griffindors die proberen schijnheilig te doen. Alles.
    Daarom haat ze ook haarzelf, de valse geest die haar is meegegeven van haar vader. Ook aan haar vader zelf aangezien hij ontzettend egoïstisch is. Al is ze wel blij met de macht die ze bij haar draagt aangezien die net zo sterk is als the dark lord himself. Sterk genoeg om hem dood te kunnen maken.

    Later komt Adin erachter dat wanneer ze haar vader vermoord, ze weer normaal kan leven en leren liefhebben. Zo is een nieuwe missie geboren voor Adin.

    -Lovestorie met verschillende HP Characters.


    Hide and seek• FW & GW



    Anna en Lynn; ze lijken 2 doodnormale meiden, maar als je nog eens beter kijkt zie je dat het een tweeling is. Een tweeling met een onwijs heftig verleden.
    Ze moeten onderduiken en samen een identiteit delen voor hun eigen veiligheid, genaamd Annelynn. Maar hoelang weten ze hun identiteit en geheimen achter te houden?
    En wat als er iemand verliefd wordt op hun enige identiteit? Zullen ze hunzelf opgeven voor hun ware liefde?

    Anna: x Desire
    Lynn: RainbowRoad


    _____

    En verder nog een LS over James Phelps.

    Fish 'n Chips • James Phelps

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:22 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Strawberries taste • One Direction

    Ik ben nog niet begonnen, maar ik zal zo een hf activeren. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/



    [Audrey] I've got a secret
    [Draco] You're not the only one.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Natuurgebonden
    Onbekende personen. :Y)
    Daarmee zal je wel al een tijdje mee doorkunnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    It's strange how everything can go so fast..
    How your life can change. When you loose someone, it's like you've got nothing anymore. No one will ever understand how much it hurts. It's like the end of the world. And maybe it is.. Maybe it is the end.


    Niall is perfect.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Lees je hunger game story's?



    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Don't be like the rest of them, darling