• Als het kan, kan Quizlet dan Internet Explorer vriendelijk gemaakt worden? Ik kan heel veel nieuwe dingen niet zien, die je met andere browsers dus wel kan zien, kleine voorbeeldjes, dat plaatje voor de link, de foto's die schuingaan als je eroverheen gaat, dat soort dingen.
    En kom niet met, dan moet je op een andere browser want dat wil ik niet, ik vind dat IE lekker werkt, Google Chrome is niet sneller bij mij en FireFox loopt steeds vast.


    Your make-up is terrible

    Weetje Nikki, dan moet je een andere browser gebruiken (joehoe)


    -

    I agree!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Genius schreef:
    Weetje Nikki, dan moet je een andere browser gebruiken (joehoe)



    Ksssst. -wappert met handen-


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk wel waar, want als ik voor een uur Google Chrome gebruik gaat mijn internet weg?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb dat niet met Internet Explorer?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Er was toch ook zoiets als lenox, linox of nog iets? Ik kan nu ook onzin praten hoor, maar ik zou het even aan iemand vragen die meer verstand hiervan heeft. Ik ben namelijk best een ICT KNEUS en ik ben allang blij dat ik weet waar de aan- en uitknop zit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cinna schreef:
    Ik heb dat niet met Internet Explorer?


    Niet alle IE zijn hetzelfde, sommige doen raar.

    Het zou fijn zijn als je ons dan een lijst kan geven van alle dingen die bij jou IE niet of anders werken.
    Dan kan Rutger naar die dingen specifiek kijken! =D

    2Krull4U schreef:
    Het zou fijn zijn als je ons dan een lijst kan geven van alle dingen die bij jou IE niet of anders werken.
    Dan kan Rutger naar die dingen specifiek kijken! =D


    Dat weet ik dus niet omdat ik normaal geen andere browser gebruik.
    Ik zag het toevallig laatst bij iemand anders.


    Your make-up is terrible

    Snivellus schreef:
    Er was toch ook zoiets als lenox, linox of nog iets? Ik kan nu ook onzin praten hoor, maar ik zou het even aan iemand vragen die meer verstand hiervan heeft. Ik ben namelijk best een ICT KNEUS en ik ben allang blij dat ik weet waar de aan- en uitknop zit.


    Je bedoeld vast Linux, en dat is een besturingsprogramma in plaats van Windows. Heb ik niets aan.


    Your make-up is terrible

    Bohemian schreef:
    I agree!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb er geen last van, ik gebruik IE.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Ik heb er geen last van, ik gebruik IE.


    Hetzelfde hier. Maar ii gebruik een proxy server omdat mijn ouders quizlet geblokt hebben dusja XD
    Het zal waarschijnlijk handig zijn voor andere users.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat weet ik dus niet omdat ik normaal geen andere browser gebruik.
    Ik zag het toevallig laatst bij iemand anders.

    Klik een andere browser aan en noteer de verschillen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Escritura schreef:
    (...)

    Hetzelfde hier. Maar ii gebruik een proxy server omdat mijn ouders quizlet geblokt hebben dusja XD
    Het zal waarschijnlijk handig zijn voor andere users.

    Thefuck, why?


    No growth of the heart is ever a waste