• Als het kan, kan Quizlet dan Internet Explorer vriendelijk gemaakt worden? Ik kan heel veel nieuwe dingen niet zien, die je met andere browsers dus wel kan zien, kleine voorbeeldjes, dat plaatje voor de link, de foto's die schuingaan als je eroverheen gaat, dat soort dingen.
    En kom niet met, dan moet je op een andere browser want dat wil ik niet, ik vind dat IE lekker werkt, Google Chrome is niet sneller bij mij en FireFox loopt steeds vast.


    Your make-up is terrible

    C18 schreef:
    (...)
    Klik een andere browser aan en noteer de verschillen.


    Doe ik dan wel een keer als ik thuis ben, Frans internet is niet snel genoeg voor 2 browsers en een downloadprogramma.


    Your make-up is terrible

    Het probleem met die codes is gewoon dat IE die niet ondersteunt. Daar kan je niets aan veranderen.
    Ik ben nu ook bezig met een fansite te maken die er gewoon helemaal niet uitziet in IE en in Mozilla gewoonweg perfect is. Heel irritant, maar daar kan je niets aan doen.


    Let the Night embrace you

    Zo te horen ligt dat dus aan jou computer nikki. Als jou pc vastloopt met firefox en sites fout weergeeft in IE, ligt dat niet aan IE. Bij mij en andere doet IE het prima. Ook al is IE een ... programma. Koop een nieuwe PC. Want ik hoorde laatst toch dat ie al problemen had.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Zo te horen ligt dat dus aan jou computer nikki. Als jou pc vastloopt met firefox en sites fout weergeeft in IE, ligt dat niet aan IE. Bij mij en andere doet IE het prima. Ook al is IE een ... programma. Koop een nieuwe PC. Want ik hoorde laatst toch dat ie al problemen had.


    Ja ik spaar al voor een nieuwe.
    Maar dat heb ik als ik op de gewone computer bij ons thuis ga ook, niet alleen op mijn laptop.
    + Ik zat net even op de laptop hiernaast te kijken, die heeft hetzelfde met IE op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 19:06 ]


    Your make-up is terrible

    C18 schreef:
    (...)
    Thefuck, why?


    Omdat mijn stiefpa achterlijk is? (joehoe) Dus gebruik ik een proxyserver, dan werkt het lekker wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik haat Google Chrome
    Het is gewoon stom en ik ben gewend aan Internet Explorer :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik weet niet of de volgende dingen liggen aan het feit dat ik IE heb, maar dit zijn mijn opmerkingen :'D :
    - Was er niet ooit zo'n plaatje voor je tekst in dat tabblad ofzo? Ik zie het niet (cat)
    - De foto's zijn niet schuin bij mij
    - Ik kan geen enkel filmpje op Q meer bekijken [en heb na 2 topics nog steeds niet door waardoor dat komt]
    En nog wel een paar dingen waar ik nu niet aan denk. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    ik merk er niets van en heb ook IE


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vraag aan Mitchell of hij het voor je wilt maken (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    Vraag aan Mitchell of hij het voor je wilt maken (wbw)



    Breng jij hem dan even naar Frankrijk toe?


    Your make-up is terrible

    Ik ben nu IE aan het opstarten en kijken of dat bij mij ook zo is


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is gewoon zo, als jij iets aanraakt dat gaat het gewoon fout Nikki. Vooral computers. :Y) Just kidding.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Het is gewoon zo, als jij iets aanraakt dat gaat het gewoon fout Nikki. Vooral computers. :Y) Just kidding.


    (huil)

    En dan te bedenken dat ik hier de enige computer-technische in dit huis ben. Die hebben pech. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik zelf ook regelmatig IE en ik ervaar er nooit problemen mee.

    Zou het kunnen zijn dat je een oude versie van IE gebruikt? Kun je kijken welke versie precies?

    En de voorbeelden die je noemt, begrijp ik niet helemaal. Foto's die schuin gaan, plaatjes voor links?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik gebruik zelf ook regelmatig IE en ik ervaar er nooit problemen mee.

    Zou het kunnen zijn dat je een oude versie van IE gebruikt? Kun je kijken welke versie precies?

    En de voorbeelden die je noemt, begrijp ik niet helemaal. Foto's die schuin gaan, plaatjes voor links?


    Foto's die schuin gaan: als je in het fotoboek kijkt van iemand en je gaat met je muis over zijn/haar plaatjes (maar je klikt niet), dan gaan ze schuin staan. Dat bedoelt ze! (:

    Plaatjes voor links: dat je op een plaatje klikt en op een andere pagina aankomt. [ url= *link* ] [ IMG ] [ / IMG ] [ / url ]. Dat dus.(cat)

    Meheh, nu klink ik alsof u helemaal niet snapt wat ze bedoelt.:'D Ik probeer het alleen maar duidelijker te maken, ik snap dat u wel weet hoe die dingen werken, u heeft ze per slot van rekening geprogameerd.(krul)

    En ja, users die er al eerder wat van zeiden, ik zeg u.


    @ Nikki; Lol, ik dacht dat er 'Quizlet iets té vriendelijk' stond.:'D


    everything, in time