• Ik net net gedumpt door mijn vriendje, via msn in een offline bericht, omdat hij in Italië woont en een heel druk leven heeft met zijn sport enzo zegt hij dat het niet zou gaan werken terwijl ik denk dat als de gevoelens sterk genoeg is we er wel door zouden geraken aangezien hij ook vaak in België is. Nu heb ik geen zin om in een hoekje gaan zitten huilen, maar dan moet ik me kunnen bezig houden. Hebben jullie tips? want ik voel me echt vreselijk.


    all I want is the taste that your lips allow

    Heel veel afleiding zoeken ;)
    Komt goed!
    Sterkte!


    Life is hard and then we die

    Als hij het niet meer ziet zitten kun jij daar niks aan doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    praat met Wigglytuff

    Ze heeft ook een gebroken hart..

    misschien kunnen jullie elkaar helpen (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb het verwerkt door te huilen en mij te focussen op al de slechte punten en al de goede punten achterwege laten. In het begin lijkt het onmogelijk iets te vinden maar geloof me, op den duur vindt je meer slechte dingen dan goeie en kan je nog amper goeie dingen opsommen. (:
    Veel succes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon huilen


    All I have in life, is my imagniation.

    Eerst een haat bericht schrijven en dan lol maken of gewoon ijs eten :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    door gaan met het leven :']


    Shoganai i ne~

    Pak een kussen en schreeuwen maar.
    Ik voel me ook zwaar klote op het moment. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook een gebroken hart, dus welkom bij de club. Praat met veel mensen, doe onzinnige spelletjes, vooral niet stoppen met eten, ga veel om met vriendinnen en doe iets leuks met elkaar. En vooral niet stoppen met eten! Ik heb namelijk ook dat ik niet meer normaal kan eten en ik word misselijk als ik msn opstart, hoe stom het ook klinkt. Het is niet erg gezond, maar: Snoep er een keer flink op los. Who cares. En probeer je af te leiden. Good luck! En je kan altijd een pb sturen if you like (:


    26 - 02 - '16

    Romanian schreef:
    Pak een kussen en schreeuwen maar.
    Ik voel me ook zwaar klote op het moment. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wigglytuff schreef:
    Ik heb ook een gebroken hart, dus welkom bij de club. Praat met veel mensen, doe onzinnige spelletjes, vooral niet stoppen met eten, ga veel om met vriendinnen en doe iets leuks met elkaar. En vooral niet stoppen met eten! Ik heb namelijk ook dat ik niet meer normaal kan eten en ik word misselijk als ik msn opstart, hoe stom het ook klinkt. Het is niet erg gezond, maar: Snoep er een keer flink op los. Who cares. En probeer je af te leiden. Good luck! En je kan altijd een pb sturen if you like (:

    Ik heb sowieso al een groot probleem met eten dus dat zal niet verergeren door hem. Nu ga ik morgen met mijn zus gaan shoppen voor afleiding en vanavond doen we een Gossip Girl marathon dus veel zal ik er net aan denken, hoop ik, maarja.


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    (...)
    Ik heb sowieso al een groot probleem met eten dus dat zal niet verergeren door hem. Nu ga ik morgen met mijn zus gaan shoppen voor afleiding en vanavond doen we een Gossip Girl marathon dus veel zal ik er net aan denken, hoop ik, maarja.


    Succes meid (:


    26 - 02 - '16

    ik voel me ook klote
    ik heb ruzie met mn ex en hij noemt me laag enzo :(

    Wigglytuff schreef:
    Ik heb ook een gebroken hart, dus welkom bij de club. Praat met veel mensen, doe onzinnige spelletjes, vooral niet stoppen met eten, ga veel om met vriendinnen en doe iets leuks met elkaar. En vooral niet stoppen met eten! Ik heb namelijk ook dat ik niet meer normaal kan eten en ik word misselijk als ik msn opstart, hoe stom het ook klinkt. Het is niet erg gezond, maar: Snoep er een keer flink op los. Who cares. En probeer je af te leiden. Good luck! En je kan altijd een pb sturen if you like (:


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    SchoenVeter schreef:
    ik voel me ook klote
    ik heb ruzie met mn ex en hij noemt me laag enzo :(


    Aww that sucks!
    Dat heb ik ook gehad!
    Vooral niet aan jezelf gaan twijfelen (:
    Keep smiling!


    26 - 02 - '16