• Ik net net gedumpt door mijn vriendje, via msn in een offline bericht, omdat hij in Italië woont en een heel druk leven heeft met zijn sport enzo zegt hij dat het niet zou gaan werken terwijl ik denk dat als de gevoelens sterk genoeg is we er wel door zouden geraken aangezien hij ook vaak in België is. Nu heb ik geen zin om in een hoekje gaan zitten huilen, maar dan moet ik me kunnen bezig houden. Hebben jullie tips? want ik voel me echt vreselijk.


    all I want is the taste that your lips allow

    Don't cry because it's over, smile because it happend!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Eerst heel hard gaan huilen en daarna afleiding zoeken (:
    Ik heb niet echt ervaring met een gebroken hart, dus ik zal je niet echt kunnen helpen.
    Maar sterkte, meid!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wigglytuff schreef:
    (...)

    Aww that sucks!
    Dat heb ik ook gehad!
    Vooral niet aan jezelf gaan twijfelen (:
    Keep smiling!


    dat doe ik ook, maar het raakt me wel
    vooral omdat ik eerder door een andere jongen die ik ooit leuk vond, dom werd genoemd

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:42 ]

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    dat doe ik ook, maar het raakt me wel
    vooral omdat ik eerder door een andere jongen die ik ooit leuk vond, dom werd genoemd


    Ah... That hurts.. Ik heb ook een vriendje gehad en die wilde meer dan wat ik wilde, om het zo maar te zeggen. En toen heeft hij het uitgemaakt over het internet en heb ik gelijk het hele scheldwoordenalfabet leren kennen.


    26 - 02 - '16

    Toen ik een gebroken hart had ging ik met mijn moeder shoppen in een onbekende stad en daarna luxe uit eten. Dat hielp voor die dag zo goed! Maar de volgende dag was ik alweer down... Je komt er wel overheen! <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.