• Ja ik weet het de zoveelste alweer. Maar dus wat ik lees:
    - drama
    - twilight het liefste geen wolfpack mar ik kan wel kijken
    - glee
    - hongerspelen.
    Wat ik zeker niet lees:
    - one direction
    - harry potter
    - tokio hotel
    - Justin bieber.

    Wat als hij hier niet tussen staat zoals onbekende personen. Dan mag je hem gewoon neerzetten en dan kijk ik even. Bij alles wat hier wordt neer gezet en wat ik nog niet lees neem ik een kijkje. Dankje

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 10:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien mijn story "Stand Alones"? Ze bevatten zeker veel drama, maar ook romantiek speelt een grote rol in de meeste Stand Alones. Soms komt er ook humor in voor, maar aangezien ik niet zo grappig ben aangelegd, overheerst dat niet.
    Als je niet graag Stand Alones leest, wil ik je het verhaal "And We Danced On Broken Glass" aanraden. Philyra schrijft het, niet ik, maar het is geweldig - onbekende personen trouwens -!
    Indien zelfs dat je niet aanstaat, lees je misschien graag "Love Comes At The Most Unexpected Moments". Het is zeker geen standaard verhaal! Ook deze story gaat over onbekende personen.

    Tja, als je dan nog steeds niets hebt gevonden dat je leuk lijkt, moet je de verhalen van andere users hier lezen. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Natuurgebonden, fantay, onbekende personen, bijna afgelopen 39 hoofdstukken, geschreven door mezelf
    nou ik wil een link plaatsen maar ik zit op de Wii / tv dus sry je noet op mijn profiel kijken


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een the hungergames fanfiction.
    Ik zet hier de link als ik vanavond achter mijn laptop zit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij lees je die van mij al. Dus dan heeft geen zin:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    ShakeItUp schreef:
    Volgens mij lees je die van mij al. Dus dan heeft geen zin:$
    klopt de jouwe lees ik al ja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een Hunger Games! (: klik x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    niemand meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ecstasy
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek
    --
    En we dansten op gebroken glas
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.
    Onbekende personen - Drama (en een klein beetje romantiek)


    I can't even think straight.


    Aline Matthews (17) heeft alles wat haar hartje begeerd, tot alles wat ze tegen komt, haar doet denken haar The Twilight Saga.
    Zonder dat ze het weet komt ze terecht in haar fantasie, die werkelijkheid wordt.
    Ze begeeft zich tussen alle gevaren van liefde, leven en vriendschap.
    Ze wil er alles aan doen om alles waar ze van houd om zich heen te verzamelen.
    maar haar beste vriend mag haar verloofde niet, en haar verloofde mag haar beste vriend niet.

    ~Relaties zijn net als boeken,
    je kunt pas verder met het volgende hoofdstuk,
    als je het vorige hebt afgesloten~




    Made By BandanaMan&&Bronte


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Onbekende personen, dus misschien kan je het eens proberen. Het genre is romantiek en drama:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    BandanaMan schreef:
    (...)

    Made By BandanaMan&&Bronte

    die lees ik alxD en die is wel leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan