• Ja die bestaat en heb het gisteren ontdekt -_-
    De computer deed het ff niet en toen dacht ik dat tie geblokkeerd is dus schoof ik aan zo'n hendeltje, toen hoorde ik hetzelfde geluid als er 1000 ballonnen tegelijkertijd knappen:O
    Ik heb het over dat knopje tussen B en C



    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik heb nu de oude computer van mijn zus die pas een laptop heeft, maar op deze computer wipt de bril van (nerd) veel minder hard(no_chears)

    Waar kun jij je voor je kop slaan?*O*

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:07 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    *kuch kuch*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    LOL


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -blijft dus van dat knopje af-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, owkee ik ga dus nooit op de knopje drukken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ok, daar blijf ik dus mooi van af (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Voor zover ik weet is dat een switch om hem te zetten op 115 volt of 230 volt, een nieuwe voeding kopen zou moeten werken.

    Die knop is gevaarlijk. Die rode "Switch" wisselt tussen 120 en 220 volt. Wij hier in nederland hebben ongeveer 220v. Of je hebt nu een opgeblazen voeding, of een verbrand moederbord. Je moet nu blij wezen dat er geen brand ontstaan is...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Die knop is gevaarlijk. Die rode "Switch" wisselt tussen 120 en 220 volt. Wij hier in nederland hebben ongeveer 220v. Of je hebt nu een opgeblazen voeding, of een verbrand moederbord. Je moet nu blij wezen dat er geen brand ontstaan is...


    Brand:|

    Holy Fuck:O

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:36 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb de vorige laptop verzopen in een kop chocolademelk :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Ik heb de vorige laptop verzopen in een kop chocolademelk :x


    op een of andere manier moest ik daar hard om lachen(lol)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hansworst schreef:
    (...)

    op een of andere manier moest ik daar hard om lachen(lol)


    Als ik er aan terug denk ik het eigelijk best lachwekkend :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Waarom denk je dat die knop rood is?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Waarom denk je dat die knop rood is?


    omdat dat een mooie kleur is?(nerd)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Goed dat ik dit weet, ander zou ik mijn computer ook nog kapot kunnen doen xD En waar ik mezelf voor de kop kan slaan? Ik was ooit een keer aan de dop van een fles aan het draaien maar die wou niet open gaan. Ik werd daar zo kwaad van en snapte het niet. Totdat mijn broer de fles pakte en de dop eraf TROK en niet draaide. Hahaha xD


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    haha, omg dit is echt grappig! Ok niet voor jou, omdat ie nu kapot is, maar dit is echt wel grappig xd


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense